Forum > Färdiga produktioner

djonas - Nitti Pomfritti

<< < (8/12) > >>

MaxB:
En dunkar hit - en dunkar dit - en dunkar hit och dit (nu ökade min quota ;-)

hackeman:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.04.2011, 01:32:20 ---En dunkar hit - en dunkar dit - en dunkar hit och dit (nu ökade min quota ;-)

--- Slut citat ---
Ahh, fan va smart! :)

hackeman:

--- Citat från: hackeman skrivet 15.04.2011, 01:37:03 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 15.04.2011, 01:32:20 ---En dunkar hit - en dunkar dit - en dunkar hit och dit (nu ökade min quota ;-)

--- Slut citat ---
Ahh, fan va smart! :)

--- Slut citat ---
Jättesmart, faktiskt! :)

robblar:
"Andras svar i mina trådar" er ikke med i beregningen.

Så når man svarer på kommentarer man har fått i egen tråd, burde man da i rettferdighetens navn svare hver enkelt med en egen post i stedet for å samle mange i en lang?

Og ikke minst (i motsetning til hva jeg gjør nå) holde seg "on topic" i demoseksjonen.... Ellers blir jo demokvoten verdiløs. Det finns jo andre seksjoner hvor man vanligvis diskuterer demokvote og ryggdunk :)

Jeg er ikke så veldig opptatt av dette selv, egentlig. Har ofte ikke så mye tid, og da prioriterer jeg slik:
1. Lage nye låter og innspillinger, legge dem ut.
2. Svare på kommentarer jeg har fått og evt. legge ut endringer.
3. Høre på andres prosjekter
4. Kommentere på andres prosjekter.

Jeg har jo også såpass mye å lære at jeg har faktisk ikke så veldig mye vettugt å komme med alltid. Det blir som regel ryggdunk fra meg. Hvis jeg liker  ;)  Og kanskje en "mer dobro?"

Siden er det selvsagt opp til enhver om de ønsker å kommentere mine ting eller ikke. Jeg var ikke klar over at noen faktisk bruker demokvoten aktivt som kriterie for om de skriver kommentarer eller ikke. Jeg ser ikke på den i det hele tatt. Jeg starter øverst og jobber meg nedover mens jeg ser etter ting som virker interessant, og kommenterer på det jeg liker best...
Nå er det jo ikke heller bare kommentarer vi ønsker. Vi ønsker jo også at flest mulig poster demoer, gjør vi ikke? Selv om de har en demokvote fra helvete?  :)

Nå.. så.. for å komme tilbake til "topic", kan du sende meg den låten så jeg får hørt den?  :)

-Robert

asti:
Ursäkta Djonas för ytterligare off-topic, men räknar med att det blir mitt sista inlägg på ett tag,
så sedan slipper ni kverulanten från Vetlanda!  :)
Personligen skiter jag högaktningsfullt i demokvota, karma och liknande statistiskt "trams".
Jag vill givetvis också helst ägna mig åt att lägga så mycket tid som möjligt på att göra låtar.
Men om man vill ha ett "levande" forum tycker jag det är fullständigt självklart att man kommenterar
andras alster om man ska förvänta sig synpunkter på sina egna. Nog sagt om detta från mig!
Jag tycker att du tog kritiken rätt Djonas genom att skriva en del kommentarer, men tycker det
var onödigt att plocka bort din egen låt! Jag tycker den är lysande och de flesta här på KR vill säkert höra den!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion