Kontrollrummet

Skins?...lite barnsligt kanske , men!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pwayne

  • Cloud surfer
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 255
  • En smal person med små pupiller
    • Visa profil
I forumet, ni vet vilket, kom för nåt år sedan möjligheten att byta skin. Det fanns bara en att välja på men i alla fall. Jag gjorde det och jag trivdes förbannat bra med mitt skin i blått och med lite mer färg på "ploppar", ikoner etc.
Tänkte bara höra om dessa möjligheter kan tänkas komma hit också??? Det blir liksom ännu mera hemma då när man får tapetserat med självvalda tapeter och färger.......men det är förståss inget viktigt...kanske lite fånigt...barnsligt....töntigt .....men lite fint också :( :mellow: -_-


Utloggad Anders

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
    • Dj Zero
Jodå, det är inga problem att låta medlemmarna välja skins själva.
tsmalmbe tycks dock inte ha detta tillåtet för tillfället men lätt att ändra.


Utloggad Pwayne

  • Cloud surfer
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 255
  • En smal person med små pupiller
    • Visa profil

Utloggad tsmalmbe

Det är ett stort problem. Detta skin vi nu ser (t.ex framsidan) är starkt customiserat utgående från behov och tillkomna plugins som är installerade. Ett annat skin skulle skala av funktionalitet och göra det omöjligt att ge ens minsta lilla support till "varför ser det ut såhär, var är den här funktionen". Att gör om n antal skins så de skulle fungera är inte ändamålsenligt.

Fungera=testat så det fungerar.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Anders

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
    • Dj Zero
Sant, tänkte inte på framsidan...
Förlåt om jag gav falska förhoppningar  :ph34r:


Utloggad tsmalmbe

framsidan är dessutom bara isbergets topp, så jag kan nog säga att skins ligger ganska långt i framtiden.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Pwayne

  • Cloud surfer
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 255
  • En smal person med små pupiller
    • Visa profil
Jag viker mig :(......... :D Ingen fara, men man kan ju alltid fråga!
Tack för svaren grabbar!