Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Got to leave you now
Eddi:
--- Citat från: Piddleton skrivet 02.04.2011, 14:52:06 ---Vilken härlig ljudbild! Först tänkte jag att allt lät rörigt men jag kom in i det snabbt. Till solot är jag helt såld. Fin låt också. Mer känsla än precision kanske men det är ju just vad man vill ha ibland. :)
--- Slut citat ---
Thnx Piddle Jag antar att du menar att du gillar solodelen.
Eddi:
--- Citat från: djonas skrivet 02.04.2011, 22:19:15 ---Bra låt, tycker också det låter lite woodstock.
Det enda som inte låter woodstock är drumljudet, kanske skulle testa att göra det ljudet lite mer old school så att säga.
"Syntsolot" är för svagt i volym, upp med det och ner med den vänsterpanorerade gitarren :)
Bra sång! Basen kan få komma fram lite mer, annars bra mix.
// djonas
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Jonas :D tar med dina mixtankar.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.04.2011, 23:59:05 ---
--- Citat från: djonas skrivet 02.04.2011, 22:19:15 ---Bra låt, tycker också det låter lite woodstock.
Det enda som inte låter woodstock är drumljudet, kanske skulle testa att göra det ljudet lite mer old school så att säga.
"Syntsolot" är för svagt i volym, upp med det och ner med den vänsterpanorerade gitarren :)
Bra sång! Basen kan få komma fram lite mer, annars bra mix.
// djonas
--- Slut citat ---
Högerpanorerad om man inte står på scen? ;)
--- Slut citat ---
Han kanske kör med iPhonelurar jag har märkt att de är felvända i 4:an.
Eddi:
--- Citat från: martinm skrivet 03.04.2011, 10:18:32 ---Skönt flummigt o rösten sitter bra i SM58:an
:P
--- Slut citat ---
Tack Martin :D
Kornstad:
Denna var riktigt skön!!
Ackeguran ligger lite för "nära" i mixen tycker jag. Kanske en aning mer reverb på för att få lite mer rum i ljudet?
Delen med den där "vissel-ljuds" slingan är brilliant.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida