Aha man får väl ta och kolla in dom där Them Crooked Vultures då !!!

Jag menar inte att just Led Zeppelin är allenarådande eller världsbäst utan mer som ett exempel på band som gjorde naturliga och intressanta låtar rakt igenom liksom många andra band från förr, Queensryche har jag inte hört på många år, kanske har jag missat något men eftersom jag ratade dom redan när dom uppstod, liksom jag ratade Iron Maiden & Def Leppard etc redan 1979 osv osv så har man ett sorts inbyggt antifilter mot vissa grupper för man vet ungefär vad dom gör varenda gång typ och det intresserar inte mig, jag försöker och lyssna på nytt men tröttnar fort som sagt, det är ens mallar och som tur är det bra att vi har olika smak som du säger, det finns något för alla!
Det är lite samma sak med rösterna på dagens sångare, dom är helt enkelt för ointressanta och likriktade...Plant kunde låta lite för mycket Janis Joplin ibland helt klart men han lät guld för det mesta, liksom Ian Gillan, liksom Glenn Hughes, liksom Stevie Wonder, liksom Ray White (Zappa), liksom Tommy Bolin, liksom Rod Evans osv osv det var ju totalt olika karaktär på varenda snubbe och vackert med vissa undantag, den värsta penibla skriksångaren måste väl vara han i three dog night, sen kommer Geddy Lee* men han är ändå ok!