Sjukt imponerande! Jag fattar helt enkelt inte hur du lyckas göra detta utan en "riktig orkester". Musikstilen är inte nåt jag lyssnar på till vardags, men spontant kan jag säga att hade jag hört detta på radion så hade jag inte reagerat på att kompositionen skulle låtit "konstig" jämfört med andra verk som spelas...och jag skulle inte tänkt på att det inte är en riktig orkester som spelar.
Som sagt, sjukt imponerande och oerhört proffsigt. Bra!
Jag får erkänna att jag blir jävligt glad av omdömet "sjukt imponerande (och oerhört proffsigt)"

Tack för lyssningen och feedbacken!

Det låter helt suveränt, jag upplever inget avsnitt där klarinetten stör...
Tycker att mixen sitter bra rätt igenom, klarinetten är underbar.
Laddar hem den här nu, den får en plats i min mp3-spelare....
Mycket bra gjort, Dividend...
Uppmuntrande att höra! Ja, den är väl klar så snart Rattle godkänner klarinetten, typ
Ska överföra låtjäveln till notblad i Sibelius (tror det blir det notsättarprogrammet) och då kan det ju bli (små) ändringar i kompositionen. Men det här är så jävla nära komplett att den ÄR klar. Vill inte fortsätta mer heller så

har ju 15-17 andra sådana här stycken att färdigställa

Kul att du följt denna och tack för dina öron denna gång också!

Äntligen ett smakprov på den beryktade klarren. Den har ett mycket fint ljud. Passar bra in i låten.
Ja, det låter ju helt och hållet realistiskt! Nästan mer än Lass1.5 som jag använder på den här. Nu håller jag på att komma igång med Lass2.0 (med ännu mer realism än 1:an)
Tack för lyssningen och godkännandet av klarren!
Vet inte vad jag skrev senast men vilket otroligt arbete du lagt ner!
Tycker det här är vackert och omväxlande. Klarinetten låter finfint och jag fattar faktiskt hur du menar - den sticker ut lite - det är väl bra, annars hade vi inte hört den!
Önskar att det här stycket inte blir bortglömd på någon hårddisk - den förtjänar ett bättre öde! 
Vad kul att du också gillar! Vi får se vad som händer med den! Den är till för min portfölj för filmmusikbranschen, som jag håller på att sätta samma.