Forum > Färdiga produktioner
Asti - Ingen kan veta vad som väntar (slutversion)
bjurte:
Kanon låt och Kanon ljud..
Och en text som verkligen griper tag i en.
Skönt arr oxo.
asti:
--- Citat från: uriah skrivet 30.03.2011, 12:20:01 ---Kanon låt och Kanon ljud..
Och en text som verkligen griper tag i en.
Skönt arr oxo.
--- Slut citat ---
Det var roligt att höra! Tack för det!
/Asti
Marruschkka:
Den här är bland de bästa jag hört av dej (men listan kan göras lång, väntar på plattan här, yeps).
Vilken text, så angelägen, som påminner om livets skörhet och att ta tillvara på det man har, för ingen vet vad som kommer sen. ^_^
Ändå lever vi så beskyddade i den här delen av världen, och det påminns man om gång på gång.
Du fångar det bra.
Sen hur du sjunger, så går det, som alltid ju, rakt in i själen.
Gillar speciellt ditt stick från 1:40 till 2:00. En lätt dissonans som påminner..om världen utanför.
Skitbra!!
Marre
Eddi:
Wonderbaum - vet inte hur många ggr jag lyssnat men nu finns inga hangups alls - skiva skiva skiva fast du måste ha fler protestlåtar :lol: (OBS denna räknas absolut in i det kriteriet)
asti:
Marruschkka - Någon platta lär det nog aldrig bli, mer än det jag lägger upp på min hemsida...
Det verkar på kommentarerna som att jag lyckats med texten och det är jättekul!
Samtidigt känns det kluvet att glädja sig åt något som bygger på en tragedi.... :wacko:
Lite grann som att profitera på andras olycka.....
Hur som helst värmer det (mer än våren hittills lyckats med) att du gillar min sång och att sticket verkar funka nu.
Eddi - Skönt att du inte hittar några hangups! :)
Protestlåtar, ja det kanske man skulle satsa på....Protestanterna Asti & CPG. B)
Stort tack båda två för feedback och värmande kommentarer!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida