Är bara lite förbryllad över att så få vill ge kritik - 79 besökande i tråden har endast genererat 2 kommentarer?? Kan ju vara så att min medvetet disharmoniska orgel gör att man tycker att det suger??? Utan positiv/negativ kritik försvinner lusten att lägga upp och fråga om råd tyvärr!
Tänk på att du gör musik för att du vill och för att du gillar't. Om andra kommenterar är det bonus men inte nödvändigtvis mer än så!
Prog, Jojje, barnprogram i teve är sånt som dyker upp i mitt huvud. Jag lyssnade igår i laptopens högtalare och då hade jag inget att säga. Lyssnar nu i lurar och känner mera...
två minuter in skulle det sitta fint med ett bräkande orgelsolo istället för snälla försiktiga toner från nuvarande klaviatur.
Jag hör (men kanske inte du ännu), att det finns en röstresurs som kan komma fram och ta för sig som har massor av kraft. Tro mig om du vill! Vi får se kommande år om jag har rätt...
Jag hör att du med mer sång kan få fram styrka i en röst som idag definitivt vet var den ska, bara det att den hålls tillbaka, tills den är van att ta för sig. Då du hittar sångmelodier, text och lägger krut även på den delen kan du själv skapa kompletta låtar "all included"!
Jobba vidare på det parallellt med gitarrmelodierna

Det tror jag på!