Forum > Demolåtar

Gurano - Varför skulle jag!

<< < (5/5)

Gurano:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 18.03.2011, 18:50:17 ---mjau... Jag tycker det blev mest konstigt med den sättningen... Låten är nog bättre än vad den är hopbyggd här. Sångljudet var livsfarligt...

--- Slut citat ---
Voff... Hur tänker du nu ang sättningen? Två basar ihop är inte vanligt men heller inte ovanligt. Själv tycker jag den är bra hopbyggd - du kanske inte förstår sättningen/musiken då den står en bit från den musik du gör?

--- Citat från: Eddi skrivet 18.03.2011, 19:01:16 ---Livsfarligt bra ja!

--- Slut citat ---
Tackar

--- Citat från: hogge skrivet 18.03.2011, 22:26:28 ---Återigen - jag svarar medan jag lyssnar och har inte läst igenom övriga kommentarer..
Du är sjukt produktiv.. När man kollar förstasidan (demospalten) så är det Gurano överallt...
Hur som helst - förvånansvärt skön ton i Din röst.. Trodde inte det eftersom Du alltid söker andra sångare till Dina alster - men detta bör utvecklas.. Du kan lätt klara av detta med sången själv.. Hör gärna mer av den rösten!!

--- Slut citat ---
Tackar! Visst kan jag hålla en ton eller två men andra gör det bättre....typ du ;)

--- Citat från: Larsson skrivet 18.03.2011, 22:31:26 ---råskön låt, gitarrer saknas inte alls, cool folkrock´s bas
bra sväng dessutom.. gott jobbat! _;)

--- Slut citat ---
Tackar!
Skönt att du inte saknar gurorna för det gör inte jag heller. Basarna fyller ut rummet på ett gott sätt, tycker jag

--- Citat från: Tokai skrivet 19.03.2011, 00:27:54 ---Du sjunger ljusare än vad jag trodde. Gillar skarpt. Mer sång nu!

--- Slut citat ---
Hur trodde du att jag skulle låta? Som Lemmy :D
Vi får se om det blir mer sång framöver...kanske-kanske inte.
Stort tack för att du gillar

Tack alla för era tankar och för era positiva ord kring min klena röst  :)

Ha det gott
Gurano

zorrow:
En riktigt bra början. Finfin ljudbild. Det där med orgelsolo tycker jag var en bra idé. Det behövs ju också ett galet stick som står ut för att matcha versen. Följer med intresse fortsättningen.

Kornstad:
Skönt gitarrlir och bra sound!
Nog är det gammal svensk prog över det helt klart, en musikstil som jag aldrig riktigt kommit överrens med tyvärr.
Jag tycker ändå att du hittat något är, även om jag hade önskat att du utvecklade den lite mer så man fick lite mer variation i låten. Jag skall lyssna iaf minst två ggr till innan jag bestämmer mig helt vad jag skall tycka.    :D

Gurano:

--- Citat från: zorrow skrivet 19.03.2011, 18:56:34 ---En riktigt bra början. Finfin ljudbild. Det där med orgelsolo tycker jag var en bra idé. Det behövs ju också ett galet stick som står ut för att matcha versen. Följer med intresse fortsättningen.

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Vi får väl se om det blir något orgelspel (MaxB är i alla bjuden att prova). Ska fundera på sticket!

--- Citat från: Kornstad skrivet 20.03.2011, 01:03:17 ---Skönt gitarrlir och bra sound!
Nog är det gammal svensk prog över det helt klart, en musikstil som jag aldrig riktigt kommit överrens med tyvärr.
Jag tycker ändå att du hittat något är, även om jag hade önskat att du utvecklade den lite mer så man fick lite mer variation i låten. Jag skall lyssna iaf minst två ggr till innan jag bestämmer mig helt vad jag skall tycka.    :D

--- Slut citat ---
Kul att du ändå tror att idén kan bli bra :)
Lyssna gärna ett par gånger till...sedan ska du se att du stordiggar :D

Tack båda för komment
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion