Kontrollrummet

Snabb rock

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad olofd

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 239
    • Visa profil
Håller på och mixar en låt, säg gärna vad ni tycker om mixen:

[mp3=200,20,0,center]http://www.catherinemusic.se/sing22.mp3[/mp3]

//Olof
« Senast ändrad: 07.03.2011, 21:19:15 by olofd »


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Var ju grymt bra! både låt å mix! Kanske sången upp nåt snäpp..eller åxo kompguran ner något snäpp..annars limmar allt ihop riktigt bra. Hade kanske lagt ett delay på körerna i det lugna stycket tillsammans med torr lead som den är nu.., annars topp tycker jag!  :) ( Sångaren kommer ju nästan upp i Mickes nivå ( Korea )  :D )


Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
Låter ju skitbra detta. Proffsigt i mina öron. Kan inte komma med så mycket konstruktiv kritik. Nivåerna ligger bra tycker jag. Riktigt bra detta...
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Shit... :lol: Har hela dagen lidit med gitarren... jäklar, såhär skall det ju låta. Magnifikt

Over and out... jag behöver nog jobba vidare med gitarren  :mellow:

Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Bribedant

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 378
    • Visa profil
  • Soundcloud: Bribedant
Gav mig fan på att hitta fuckup's men se där gick jag på en nit. Riktigt bra balans på hela braket. Det enda jag kan anmärka på är nån virvel dragningar som är lite onaturligt statisk. Stöka till den detaljen lite med oregelbunden velocity och tajming så låter det 100% trummis.
Gafftapesaturerad heldigitaliserad analogist