Oj, vad snyggt! Det här är nog det bästa jag har hört ifrån dig!
Snygg komposition, tycker den är helt suverän, där finns inget mer att önska. Du är väldigt duktig att blanda klanger och ge stycket en musikalisk handlig med spännande partier. (Om jag bara visste hur du gjorde...) Snygg dynamik.
Snyggt med klockspel som förstärker melodin. Harpan som kör arpeggiot funkar bättre i denna låt, minns att jag klagade på en annan. Här blir associationerna gamla spelverk snarare än 80-talsmusik.
Snygga cymbalsvällningar och glittrande windchimes, men jag vet inte - kanske lite för flitigt använt?
Det finns brister men inga som egentligen beror på dig, utan EWQLSO (antar jag det är). Soloinstrumenten är inte lätt att få till naturligare än så här, det är inte den pluggens styrka helt enkelt. Tänker främst på violan mot slutet (210 s). Slagverket låter heller inte så bombastiskt som det borde vara, lite för "pappigt" hur jag nu ska förklara.
Jag tycker definitivt att du skall fortsätta göra sån här typ av musik, du är riktigt komplett sett till helheten i det jag hör. Det finns några fler på forumen som kan göra bra film/spelmusik, men ni är banne mig inte många som kan göra det så
här bra.