Forum > Färdiga produktioner
Clemens- Wake up!
Clemens:
--- Citat från: asti skrivet 24.02.2011, 19:39:12 ---Skitsnygg grund! Ta ner den ungefär där den slutar nu och börja sedan
om och bygg upp till ett crescendo.....
Har du bestämt dig för tal och inte sång?
--- Slut citat ---
Nä..men hade väl nån idé om sparsamma ord som väver in i musiken, men visst, kanske skall tänka om :unsure: Du kanske har rätt .. :) Tack! /C
Clemens:
--- Citat från: Tokai skrivet 24.02.2011, 22:22:49 ---har ingen aning om vad spoken word är för nåt. Rap antar jag.
"Spoken word" ett finare ord eller ? Tycker det vore bättre med rejäl sång från någon svart sångerska som kan sätta skåpet på plats.
Visst, kanonljud men lite för mycket disco för mig - och det har jag fått min beskärda del av.
--- Slut citat ---
Nä..inte rap! kan vara allt möjligt, men det berättas, inte sjungs...får väl se var den tar vägen...Disco..det var det värsta! :lol: Tack! /C
Tokai:
4 on the floor är disco för mig
Wernborg:
--- Citat från: Tokai skrivet 24.02.2011, 22:30:39 ---4 on the floor är disco för mig
--- Slut citat ---
det betyder inte att du har rätt. :lol:
Tokai:
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.02.2011, 23:08:28 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 24.02.2011, 22:30:39 ---4 on the floor är disco för mig
--- Slut citat ---
det betyder inte att du har rätt. :lol:
--- Slut citat ---
Nej, du har rätt; jag kan ha fel.
Många nya indiegrupper som jag lyssnat på senare tid kör ibland denna rytm men utan att vara disco. Det är bara det att jag vill bestämma denna sorts rytm som disco.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida