Forum > Färdiga produktioner

Guran : Hur

<< < (3/5) > >>

MaxB:
Skönt stycke! Påminner om en del profsigt man hört men lyssnar i simpla laptophgtalare och där fungerar inte trummorna alls. Hör inte ens att det är trummor som ska låta som trummor. Testar du att lyssna på låg volym i dåliga högtalare så hör du nån som piskar mattor på gården intill.

Försök att fixa närhet till trummor.

Edit: Lyssnar nu med hörlurar för säkerhets skull och det är nog reverben som ställer till det för virveln.
Mindre reverb eller annan typ av reverb är min ordination.

Gurano:
Hejsan
Trummorna är bättre nu men lite lite för långt bak (visst är jag jobbig - först tycker jag att de e för långt fram å nu e de för långt bak :D)

Skönt stycke, braket vid 137 var bra men det borde inte återupptas direkt där det slutade liksom- känns isåfall mer som ett hack än ett brake (hmm svårt att förklara, men hoppas att du kan följa min tanke)

Ha det gott
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 21.02.2011, 11:30:12 ---Hejsan
Trummorna är bättre nu men lite lite för långt bak (visst är jag jobbig - först tycker jag att de e för långt fram å nu e de för långt bak :D)
Skönt stycke, braket vid 137 var bra men det borde inte återupptas direkt där det slutade liksom- känns isåfall mer som ett hack än ett brake (hmm svårt att förklara, men hoppas att du kan följa min tanke)
Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---

Hör inget brak vid 137  :unsure:
Braket -> Brejket Hmm 

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.02.2011, 11:50:04 ---Hör inget brak vid 137  :unsure:
Braket -> Brejket Hmm 

--- Slut citat ---
Hehe nä nåt brak e de inte - menar så klart brejk  ;)
men det hör du väl i alla fall?

Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 21.02.2011, 11:53:22 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 21.02.2011, 11:50:04 ---Hör inget brak vid 137  :unsure:
Braket -> Brejket Hmm 

--- Slut citat ---
Hehe nä nåt brak e de inte - menar så klart brejk  ;)
men det hör du väl i alla fall?

--- Slut citat ---

Sisi!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion