Forum > Färdiga produktioner

Guran : Hur

(1/5) > >>

Ola:
ja ha då var man på g igen
men vad blev nu detta?
var man för trött i går eller funkar mix och idé

så nu är det den nyaste mixen + lite extra   :)

http://soundclick.com/share.cfm?id=10320951

Lazarus:
Det var banne mig hur bra som helst!!

Fantasifulla harmonier.

Gillar speciellt hur den "dova" leadsynten passar som hand-i-handske tillsammans med leadgitarren.

Lysande.

/Lazarus

Ola:

--- Citat från: Lazarus skrivet 18.02.2011, 14:49:12 ---Det var banne mig hur bra som helst!!

Fantasifulla harmonier.

Gillar speciellt hur den "dova" leadsynten passar som hand-i-handske tillsammans med leadgitarren.

Lysande.

/Lazarus

--- Slut citat ---
Hej och tack  :wub:
kul  :D

Eddi:
Lysande! En sån mångfald av takter i samma låt my gosch! Gillade speciellt det proggiga partierna med återkommande gurasvängar men det är rätt det ska blandas som tusan ochg det gör du med bravur. Runt 215 får du bas-svängning som kanske kan rättas till med highpass. Som sagt lysande överlever många lyssningar - 9 lyssningar och en kommentar å detta famösa stycke tycker jag var lite dåligt BTW.

Ola:

--- Citat från: Eddi skrivet 18.02.2011, 20:13:18 ---Lysande! En sån mångfald av takter i samma låt my gosch! Gillade speciellt det proggiga partierna med återkommande gurasvängar men det är rätt det ska blandas som tusan ochg det gör du med bravur. Runt 215 får du bas-svängning som kanske kan rättas till med highpass. Som sagt lysande överlever många lyssningar - 9 lyssningar och en kommentar å detta famösa stycke tycker jag var lite dåligt BTW.

--- Slut citat ---
Hej Eddi  :) kul att du gillar.
ja jag tyckte det var dax att leka lite med olika takter
ska jobba vidare med låten så den ska bli mer och med fler grejer i den
och in i mixen igen
men nu vet jag att jag är på rätt spår

mvh ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion