Men er låt låter bra. Skönt och klart ljud och bra sång/stämma, men för mig är den dock lite för lugn - inget som sticker ut. Om jag får önska så skulle jag vilja ha ett laidbacksolo på gitarr. Tycker att instrumenten dör för snabbt vid ca 3,44. Sången är för kort - det är ca 2 minuter utan sång på slutet - släng in mer sång där och ett solo.
tack för feedbacken gurano, jag förstår vad du menar
ska fundera på det där med solo, men jag tror det kan bli rätt cheesy
jag vill helst att det ska hålla lyssnar intresset kvar med att väva in små detaljer allteftersom
men..får se hur det blir
Väldigt laid back skönt sound.
tack för det
Går inte att "spara som" för att ladda hem mp3:an. Måste klicka på länken för att komma till en sida för att lyssna. Hur gör man för att spara den till mp3-spelaren?
Det här var anmärkningsvärt...
skumt det är ju en sida med en MP3-länk höger clickar man på den & tar spara mål som (funkar hos mig)
det funkar även att bara clicka rakt på filnamnet så blir det samma sak
kanske du har quicktime (eller liknande) installerat & den gör så att det blir en mediaspelare där istället?
om så är fallet förstår jag att det inte funkar
jag ska iaf försöka hitta något bättre stället att ladda upp filer på

tack för det!

Väldigt bra! Skön stämning!
Känns nästan färdig, men man kan fundera på om det ev blir ännu bättre med ett mer utpräglat solo i slutet.
tack för det.. jag ska fundera på solo, men vill inte riktigt att låten tar den riktningen
får se vad det blir!

Oj oj oj vad mycket känsla det finns i den lilla kroppen 
Anniques röst var som pärlor till detta speciellt hennes andrastämma - henne vill jag höra mer av i låten också det blev lite tunnsått i slutet. Väldigt fin komposition Larsson steelen är perfekt där bakom skulle kunna ösa fler superlativ men stannar där till nästa version.
javisst har hon grym röst som blomstrar när hon kommer upp lite i ton höjd

har pratat med annique om mer sång, vi är överens om att det inte ska vara mer av samma typ av vokaler
men vad det ska vara istället vet vi inte ännu.. utmaningen blir att få låten att ro iland med det arret den har nu
några stick kommer det nog inte bli

Jättefint! Extraplus för det drömska pianot på slutet.
tack för det.. ja pianot blev inte så dumt.. ett nytt piano jag skaffat
upright piano från nativeinstruments, jag gillar hur ostämt det låter i den här preseten
ger lite liv åt det hela!

sitter just nu efter middan med lappen och en massa ungar runt om mig
men ser fram i mot att få lyssna i lugn och ro på vad mister larsson fnulat ihop.
lite premier känsla med röda mattan
Mycket vackert och fint får lite pf känsla förmodar att mer sång alt solo ska in i resten av låten och kanske ett litet stick,, kanske eller,, njaaeooe äh
mix mvg, sången lite för mycket till v . (hajar varför) , men nu e man petig så man står härliga till
gött jobbat det är alltid lika kul att få höra musik från dig
mvh Ola
nu tar vi en virre på det här tycker jag. skål
tja ola.. röda mattan?
hur fan lyckas jag framkalla den atmosfären.. detta måste analyseras & användas i fortsättningen i absurdum!

jag hoppas mer på mer sång en solo, men vet inte riktigt hur nästkommande sång ska limma med föregående
något stick blir det nog inte, jag är för lat för att få in ett nytt parti
hoppas mer på att mjölka det som är
kanske man ska flytta stämman till mittten åxo, stör mig åxo på att det lutar åt vänster
alltid lika kul att höra musik från dig med, tack för feedback mannen!

Varför ska man behöva ladda ner? Har hört att man kan lägga upp halvfärdiga demos i Kr:s server. Kanske en nyhet för dig också?
Dessutom funkade det inte att ladda ner. Fick ett meddelande att VLC inte kunde hantera mp3ljudfilen. Märkligt. Har aldrig stött på nåt liknande tidigare.
C:\DOCUME~1\STAFFA~1\LOKALA~1\Temp\Hush - Test-1.mp3 kunde inte öppnas eftersom det associerade hjälpprogrammet inte finns. Ändra associationen i dina inställningar kl20.00
Vill gärna höra detta
nä det visste jag inte att man kunde ladda upp halvfärdiga på KR´s server
skumt att inte vlc kunde spela upp, mp3 är 320 bits 48khz.. det borde inte vara något problem
det funkar hos mig..
ska kolla in om jag kan få upp den på kr-servern snarast!

Mycket bra detta. Tycker att sången är enastående och soundet likaså. Kan hålla med en del kommentarer att det kanske är lite för lite som händer på slutet även om jag gillar att det blir något drömskt på något vis över det hela. När jag lyssnade så förväntade jag mig nästan att sången skulle komma tillbaka med någonting, kanske ett improvisatoriskt ahh-ohh:ande el. dyl. Det skall bli intressant att följa denna! /JEH
tack för det.. förstår vad du menar med andra halvan av låten, ska försöka komma på någon sång som tillför något där, eller något annat leadaktigt som tar det framåt
bra att det låter drömskt, det är vad jag vill & vad en som ska in härnäst får inte sabba den feelingen
ingen dum ide med lite nynnande & små wail från annique tack för den!

Det är så vackert detta, skön sång och ditt arr/spel Larsson, men jag är ju ingen country/bluegrassälskare, men det går ändå 
Snyggt 
/Marre
tack för det marre!
skönt att det gick ändå

/Larsson