Tjou Hogge!
Underbart trall-alster med 70-tals sound och go stämsång. 
Några greijer som stack upp vid lyssningarna:
- trumkompressorn bör dras ner från 10 till 5 för att burkarna inte ska ta kål på resten av musiken
- i introt o versen finns några ställen där basen o guran inte riktigt kommer överens om ackordgången
- basen kunde må gott att få en spark av nånsorts overdrive eller distplugg, bara för att komma igenom bättre.
- trummorna kanske kunde vara lite mer arrangerade, nu återkommer looparna lite sådär "oöverraskat"
Detta med catchiga låtskriverier kan du nog, SNYGGT! Och sång o stämmor gillas åxå! 
Kör hårt o hälsa Freddy!
h. johan
Tack som tusan Johan...Det var väldigt snälla saker Du skriver.. Vad trummorna anbelangar så hade jag tänkt fråga Dig, lite snällt, om inte Du kunde trumma lite på detta... Jag ska försöka få ihop fyra poplåtar (till en eventuell EP) och då skulle jag, som sagt, väldigt gärna få Din hjälp...
Låter gött Hogge!
Cool blandning av lite nästan psykadeliska verser som sen öppnar sig mot en trallvänlig och mer rak refräng harmoniskt sett, diggar detta.
Får lite di Leva vibbar emellanåt, vilket är ett bra betyg i min värld. 
// djonas
Tack snälla.. Dileva är inget dåligt betyg - lite märkligt dock.. Det är nämligen andra gången jag fått till mig att det påminner om Dileva. Det är absolut inget jag själv hör. Men så kan det säkert vara..
Hur som helst.. Tack igen.
Jädrar vilken fet och fin mix! Hur beter man sig för att få det att låta så här tajt och städat bland frekvenserna?
Stilen känns ganska egen, kommer att tänka på en annan Gästrike - Jacob Gordin.
Imponerad av att du skriver texter både på engelska och svenska.
Trumljuden är inte riktigt min kopp te, jag hade valt lite mindre cymbalskrammel och en lite mindre kloppig kagge kanske. Men det låter kanonbra, som sagt.
Tjena Rattlesnake & stort tack... Men vad gäller mixen så förutsätter jag att Du behagar skämta, eller?? Jag kan ju absolut inte mixa så... Jag bara trycker på lite knapar här & där..
Vad gäller trummorna så hoppas jag, som sagt, att Johan (Mahan) kan hjälpa mig där. Alternativt Freddy.. Men vi får se..
Tack så mycket för Ditt inlägg.. Blev mycket glad..
Jomen, den här var skön!
Kul med lite variation, jag menar allt på din skiva lät ju typ likadant
Det låter bra, men kan kanske tycka att avsluten din röst gör inte passar stuket i den här låten
Den låter alltid så. Svårt att förklara. Men det funkar så här också!
Tack Divident... Jag håller med Dig - plattan blev lite väl enkelspårig.. Men jag tröttnade nå't fruktansvärt på den efter ett tag, så 50% av låtarna där är framtvingade tyvärr.. Men resterande 50% kan jag tycka är riktigt bra..
Men nu försöker jag ju göra lite annorlunda prylar. Vi får se vart det slutar
Vet inte, men upplever lite Police i det här (Usch, jag ogillar jämförelser)
Men jag är lite ovän med trummorna. För hårt komprimerade låter det som. Baskaggen för hög. Borde också varieras bättre i refrängen.
Men jag gillar popstuket (konstigt vore annars)
Police, verkligen!! Det är ju asgrmt... 
Jag jobbar inte alls med trummorna.. Eller snarare, inte mycket i alla fall.. Där hoppas jag få hjälp efterhand.. Jag kör ju "löpande band principen".. Jag slarvar ihop en låt, och sen skickar jag den till nästa monteringsstation som då kan vara annan musiker (förhoppningsvis) som gör sin grej, och därefter vidare till mix-stationen...

Tack Tokai!!