Jag håller nog med J ändå. Wernis skriver ju bara vad han tycker? Och gör det på ett sånt sätt som han själv vill att hans bidrag skall tyckas till om. Dessutom är det en persons sanning, och inte Guds, som nån skrev.
Precis Div, han skriver så som han själv vill bli kritiserad. Det är det bästa man göra. Men enligt vissa här så måste man tydligen ta reda på hur varje person vill bli bemött och kommentera därefter. Fan, har inte folk mer skinn på näsan än så?
Mats: De e väl lugnt, folk verkar jämnt tycka att det är "dålig stämmning" när det diskuteras lite hetare ämnen. Jag tycker inte det har varit nån dålig stämmning. Men diskussionen har iaf gett mig nånting, en insikt i att majoriteten inte klarar raka puckar och ärliga tankar utan att bli helt upprörda och fäller ut sina klor.
Så det är slutfestivalat för min del. (men jag känner mig rätt nöjd ändå, har deltagit tre gånger och har tre vinster, man ska sluta när man e på topp

)
Kör hårt Mats, alla e välkommna att delta, det är bara vi som inte smeker medhårs som inte är välkomna

Ha de så kul med er......heja den som vinner!!!