Kontrollrummet

Forumfestival 16 - Hyllningssång/klagosång - ett till bidrag på ingång

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Emlan

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 260
    • Visa profil
Hej alla glada festivalfirare!

Ytterligare ett bidrag på ingång!
Ett bidrag kom in en timme för sent (när jag somnat) pga missförstånd med tiden och jag har beslutat att detta bidrag ändå ska få vara med i festivalen, lite medmänsklighet är viktigt och jag hade velat att man gjorde så för mig, hoppas att ni generösa festivalfolk kan instämma! Det är ju trots allt ovanligt att inlämningen stänger 21:00 här på forumet, som jag har förstått det. SÅ, det kommer dyka upp ett bidrag till, troligtvis under dagen. Och konsekvensen av förseningen blir helt enkelt att inte ha möjlighet att ta del av de första rösterna som redan trillar in innan bidraget hamnar i röstningstråden.

Men nu är bidragsslussarna helt stängda och min generositet slut på förseningspunkten!   :D

Ha en skön måndag, ni fina festivalfolk!

OCH, jag ber om ursäkt i förväg, till alla som eventuellt upprörs av mitt, något orättvisa, beslut.. och så vill jag bara påminna er om att det är Alla hjärtans dag idag också...    :wub:

Om ni, mot all förmodan, inte känner er generösa till sinnes angående detta så är ni välkomna med era klagomål till denna tråd:)
..det går även bra att hylla mitt beslut, allt i festivalens anda!
« Senast ändrad: 05.03.2011, 14:53:58 by tsmalmbe »


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil

Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Tack så hemskt mycket emlan.  :wub: hoppas ingen tar illa vid sig. Jag satt med mixning och annat tjaffsimojs till klockan var lite efter tio och tyckte att jag hade god tid på mig. Nu blir jag glad att jag fick vara med  :)


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Tack så hemskt mycket emlan.  :wub: hoppas ingen tar illa vid sig. Jag satt med mixning och annat tjaffsimojs till klockan var lite efter tio och tyckte att jag hade god tid på mig. Nu blir jag glad att jag fick vara med  :)
Välkommen i gänget Egget ;)
Kör hårt - så länge det ryker!