Forum > Demolåtar

Gurano - ONTska

(1/6) > >>

Gurano:
Faen - har så jä....la ont i en tand så jag vet inte vad jag ska ta vägen  :(
Har gått upp tillfälligt i örat så jag hör inte heller om det är bra/skit....hmmm troligen skit

Såga gärna på!

Ha det gott
Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/ONTska.mp3[/mp3]

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 03.02.2011, 17:53:49 ---Faen - har så jä....la ont i en tand så jag vet inte vad jag ska ta vägen  :(
Har gått upp tillfälligt i örat så jag hör inte heller om det är bra/skit....hmmm troligen skit
Såga gärna på!

--- Slut citat ---

Ingen anledning att såga men det är mycket full fart här med...

Det är nån slags bakgrundsmusik som passar i film där det är mycket bilåka (kanske biljakter) och gärna massor av Easy Rider-motorcyklar också.

equality:
Gillar dramtiken. Väntar bara på den kvinnliga rockvokalissan att ta stycket till än högre höjder och dra ut den onda tanden. Jättesnyggt bryt vid 01:10. Gång på gång hör jag helbra grunder från dig men saknar fulländningen med sång på dina låtar. Lite synd för de är verkligen värda att tas i hamn varenda en. Du måste hitta en sjungande co-labpartner! 

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 03.02.2011, 22:46:13 ---Ingen anledning att såga men det är mycket full fart här med...
Det är nån slags bakgrundsmusik som passar i film där det är mycket bilåka (kanske biljakter) och gärna massor av Easy Rider-motorcyklar också.

--- Slut citat ---
Det var ju kul att det inte var nåt att såga på - men det är ett faktuk att du å jag har helt olika koncept kring vad som är ös/inte ös. För mig rullar denna på i sakta mak faktiskt liksom förra du tyckte var ösig :)
Håller med om känslan av att man åker.

--- Citat från: equality skrivet 04.02.2011, 00:29:44 ---Gillar dramtiken. Väntar bara på den kvinnliga rockvokalissan att ta stycket till än högre höjder och dra ut den onda tanden. Jättesnyggt bryt vid 01:10. Gång på gång hör jag helbra grunder från dig men saknar fulländningen med sång på dina låtar. Lite synd för de är verkligen värda att tas i hamn varenda en. Du måste hitta en sjungande co-labpartner! 

--- Slut citat ---
Sång skulle vara skitkul. Skulle passa på denna - synd bara att jag själv tycker att min sångröst är skit, men man får leva med det. OCh det finns nog ingen sångcolabbare som pallar mitt flöde av ideer så jag har slutat att fråga. Tack för att du tror på mina ideer i alla fall.

Tack båda för lyss å komment
Gurano

Wernborg:

--- Citat från: Gurano skrivet 04.02.2011, 11:24:55 ---Sång skulle vara skitkul. Skulle passa på denna - synd bara att jag själv tycker att min sångröst är skit, men man får leva med det. OCh det finns nog ingen sångcolabbare som pallar mitt flöde av ideer så jag har slutat att fråga.

--- Slut citat ---

Tycker du inte själv det är tråkigt att inte bli färdig någon gång? Att bara presentera utkast och fråga efter mixtips och annat, ger det verkligen dig något på riktigt när det oftast inte blir klart?

Jag tycker absolut du ska försöka hitta en mer permanent sångcollabbare att jobba ihop med, här eller varför inte IRL och inte förse denne med samma flöde som du förser KR med låtar utan ett mer sansat tempo. Jag är övertygad om att du skulle känna mycket stor tillfredställese genom att på riktigt göra färdigt sådär 10 låtar och bunta ihop till en produkt. Jag håller på själv med en liknande grej.

Du har många bra idéer som jag tycker förtjänar att komma i mål.

Jag säger egentligen inte att du aldrig gör något färdigt, det är mer ditt enorma flöde som dränker dina färdiga alster tycker jag.

Mina högst personliga funderingar i all välmening.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion