Tusen takk for lytting og tilbakemelding!
Asti: Jeg har tenkt å prøve å lage en bedre bassinnspiling. Men jeg er ikke så god på bass. Med litt øving kan det dog hende det går an å få til noe bedre så jeg kan skru opp nivået litt uten å skjemmes.
Jeg ble forresten litt sugen på å høre litt Gram Parsons nå, sammen med deg og Emmylou
MaxB: Jeg kan si at Olav allerede har fått den lille saken ved 1:19 på hjernen, og den vil nok bli fjernet ved neste anledning. Jeg tror jeg vil prøve å spille inn min gitar på nytt også, den må jo bære hele låten på intro og mellomspill og er dessverre ikke helt stødig... Øve litt mer kanskje

Forresten rart med det - man spiller inn alt på et par timer så sitter man etterpå hele natten og prøver å skru, klippe lime og fikse så det blir bra selv om det ble litt tull under inspilling. Heheh. NEi, vi skal definitivt spille inn noe av dette på nytt.
"Trumman" er ikke en trumma alls, faktisk

"Baskaggan" er meg som dunker lett over gitarstrengene, nær strengestolen. Pluss litt klang, litt komp og masse EQ! Rasslen er en ca. halvfull boks med sukketter. Man tager hva man haver

Hverken Olav eller jeg har særlig erfaring med slikt, så det ble ikke så bra, men det var litt stas med "ekte" i steden for midi (Selv om det ble jo litt copy/paste ehm). Jeg googlet "Cajon", tror ikke det blir innkjøpt noe slikt, men jeg har tenkt å få skaffet noe småtteri i nærmeste musikkforretning snart. Tror vi må ha i alle fall noen rytme-egg, kanskje en tamburin.. får se hva de har

Ikke for det, superior drummer står også på ønskelista mi men noen ganger er det kul å være litt fysisk

vi får jobbe litt med "skills", bare...
Equality: Kul at du liker dette! Jeg har veldig sans for denne typen musikk. I det siste har jeg eksperimentert litt med "less is more" konseptet. Som regel er det litt sant i det, og jeg har ofte hørt "grøten" man får med "for mange kokker"

Men vanskelig å holde seg også noen ganger. Dette er jo en G-låt også, så da klarte jeg ikke å holde fingrene unna dobroen

Og det var jeggu på tide for nå har den ikke vært rørt på månedsvis! (Mistet litt "piffen" etter jeg så Rob Ickes instruksjonsvideo og fant ut alt jeg hadde lært "galt". Men nå gir jeg blaffen i Rob, har kul og spiller "helt feil"!)
Mye mulig neste innspilling blir "It Makes No Difference" av The Band. Vi har nemlig fått den litt på hjernen i det siste. Kanskje steel istedenfor dobro. Enda en maskin man ikke har fått bruke på en lang lang stund....
Skal takke og hilse fra Olav også, han har dessverre ennå ikke passert registrering IQ-testen

Ha en trivelig helg alle!
-Robert