Kontrollrummet

elnino

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad elnino

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Hej

Jag hamnade här av 'misstag', jag jagar (fortfarande) ett rackskåp: 600*800 18U, begagnat = billigt

Fastnade sedan pga av den proffisga web-sidan. Vet inte vem som gjort den, men det finns en del kunnade inom web-utveckling som imponerar.

Jag arbetar en del med musik, bl.a. eftersom jag spelar gitarr (mest el..) till husbehov. Har även spelat i en del personalorkestrar. Snickrar då och då ihop en låt, som tyvärr oftast stannar i word format. Jo, jag skall någon gång få in dem i Cubase eller dyl.

Även xtremt involverad i Android App utveckling. Någon som har en bright idee om Android + Ljud + musik så skick ett mail till mig. Jag har bra koll på sw-biten... Min App är konfidentiell, men ni kan se den del öppna fakta om den på: www.mivox.se.
Musik som jag gillar: Beatles, Hendrix, CCR, Fleetwood Mac (med P. Green), Doors.. dvs ALL 60-tals musik, även Stones, Hollies och Cliff Richard!

Jo, angående P. Green så skulle han dykt upp på vår blues-festival här i Eslöv i höstas, men hans schizofreni blommade upp igen så jag fick aldrig se och höra detta bortglömda geni. Hans bluestolkningar får en att rysa..

Ålder:  < Jagger

NOT: Jo, om någon har en beg. Fender Jaguar att sälja så hör av er!





Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Tjenare!


välkommen hit :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Ja välkommen!   Kul med en 60-talsmusiknisse.   :)     Du gillar då the Sonics antar jag (ett av mina absoluta favoritband)?   
Hoppas du får ner något alster som du gjort, det vore kul att få höra!    /JEH
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Han kom som en stormvind om natten.
Du hittar många gelikar här med samma referenser.
Välkommen.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se