Kontrollrummet

Enkel mySpace-fråga

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Giannis

  • Det kretsar kring musik
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 277
  • Sometimes You've Got To Give Up In Order To Win
    • Visa profil
    • Akoume
Jag försökte skapa en mySpace-sida vilket visserligen gått bra - men jag lyckas inte ladda upp några låtar.

Är det nån som har lite koll och kan berätta..?

Har jag skapat fel slags konto möjligtvis för det dyker inte upp nån spelare på den allmänna profilen?

www.myspace.com/audiorhythm
www.akoume.com


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea

Utloggad Giannis

  • Det kretsar kring musik
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 277
  • Sometimes You've Got To Give Up In Order To Win
    • Visa profil
    • Akoume
Ok, tack!

Går det att omvandla det befintliga kanske?

När jag försöker registrera nytt konto så står det att email adressen redan finns...

Ok, jag avslutade det befintliga (kan ta upp till 48 timmar) så jag väntar och försöker registrera på nytt.
« Senast ändrad: 16.01.2011, 16:44:03 by Giannis »
www.akoume.com


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Går det att omvandla det befintliga kanske? När jag försöker registrera nytt konto så står det att email adressen redan finns... Ok, jag avslutade det befintliga (kan ta upp till 48 timmar) så jag väntar och försöker registrera på nytt.

Frågan har varit uppe här nyligen och på andra ställen tidigare. Har inte hört att någon kunnat omvandla "person" till "band". Så, gör om och gör rätt - och gör det snabbt - innan de går i konkurs och stänger ner verksamheten (de har avskedat halva personalstyrkan på Myspace nyligen).

Konkurrenten Friends... vad det nu heter...  ;) har större framgångar uppenbarligen.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google