Forum > Demolåtar
Ain´t no sunshine.. - Vi gör en cover
MaxB:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 11.01.2011, 14:50:38 ---Ger du upp?! ;) /JEH
--- Slut citat ---
Ja, det verkar inte bättre. Vill fortsätta med Hierusalem som är "min baby" och har fått en förfrågan om gitarr på en annans låt nån annanstans än här. De två kommer före. Och i testen jag gjorde sög mitt gitarrspel så jag blev deprimerad. :(
Jag får skylla på att jag inte gillar den här låten... :wacko:
Fuzzbub:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.01.2011, 15:14:59 ---
--- Slut citat ---
Ja, det verkar inte bättre. Vill fortsätta med Hierusalem som är "min baby" och har fått en förfrågan om gitarr på en annans låt nån annanstans än här. De två kommer före. Och i testen jag gjorde sög mitt gitarrspel så jag blev deprimerad. :(
--- Slut citat ---
Ahh jag förstår. Ja ibland blir det för mycket. Du får komma igen på nästa! :) /JEH
MaxB:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 11.01.2011, 15:41:46 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.01.2011, 15:14:59 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Ahh jag förstår. Ja ibland blir det för mycket. Du får komma igen på nästa! :) /JEH
--- Slut citat ---
Får jag välja nästa? :huh:
Harmonica mike:
Tjoho!
Ja eftersom det var jag som drog igång detta så kände jag mig skyldig att göra låten klar :)
Sångrösten är inte den bästa då halsen krånglar.Sjöng om rubbet och tightade till la musica en del..
Orgeln cyklade en del i baktakt,liksom guran,och var allmänt slarvigt spelad..Fixade lite med basen och tycker att jag fick till en läcker basgång under senare halvan av solot.Slutet blev en egen jam konstruktion som bryter ordentligt från låten :P
Fritt fram att tycka till eller bara bumpa :D
Låten ligger snyggt förpackad på sidan ett med de andra tolkningarna,tack frö det GURANO.
Mike
Gurano:
Ytterligare en skön version HM!
Tycker dock att akken som börjar vid ca 49 är lite lite för hög! Din röst passar skitbra till avskalad musik.....oxå.
Tycker om ditt mellanparti - lite otippad vändning :)
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida