Forum > Demolåtar

Ain´t no sunshine.. - Vi gör en cover

<< < (8/9) > >>

Wernborg:
Ni är för söta....  :wub:

Håller med. Många roliga bidrag. Rätt kul med en så kass låt faktiskt. :D

Eddi:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 08.01.2011, 21:32:23 ---
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 08.01.2011, 17:21:58 ---Riktigt häftigt att lyssna hur det blev. Vi går från renodlat ganska troget originalet över garagerock till det extrema, skoj att den spontana kreativiteten får lite förtur över pillandet. I alla fall får jag en känsla av att man släppt loss och bara skapat på liksom.

Det finns nåt riktigt fint i alla bidragen tycker jag och/men Wernborg den jäkeln sopar banan med oss förstås  :D .

Jag tror min får vara som den är med alla fel och brister som ett litet monument över min fumliga framfart i musikens utmarker  :D .

Ha det bra grabbar
Göran

--- Slut citat ---

Håller med ang. Wernborg.  Varför måste han alltid vara med?  =P     
Skämt åsido, jag tycker att alla bidragen hittills är bra på det ena eller det andra sättet.   Det är skoj att lyssna på dom iaf!   
Jag har på min version lagt lite mer reverb på allt samt lagt extra kompressor på trummor och spelat in ägg för första gången.  Inte lätt!   Det blev som det blev...   /JEH

--- Slut citat ---
Jag försöktre spela in ägg men jag vet inte om de ska vara lös- eller hårdkokta?

Fuzzbub:

--- Citat från: Eddi skrivet 08.01.2011, 22:24:18 ---Jag försöktre spela in ägg men jag vet inte om de ska vara lös- eller hårdkokta?

--- Slut citat ---

-Hårdkokta och simultant väsande med munnen funkar!    ;)  /JEH

MaxB:
Jag försökte också spela in men det blev inget liv i luckan.

Fuzzbub:
Ger du upp?!  ;)   /JEH

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion