Fuzzen:
Kul att du gillart..Ännu roligare om du kör in egen tolkning,kan bli en grym tråd detta..
Jag har jobbat lite med låten nyss,då jag fick en lucka..Donar med ett rockigt avslut med oktaverad sång från tårna,kanske lite munspel oxå....måste bara bli frisk först,det jag ylade in nu som styrning får ni INTE höra

Vidare så testade jag en bossa/blues soundalike för att kunna ta ut svängarna på basen lite,faen den verren svänger! Röjde in ett munspel å ett gura solo,shit det låter riktigt bra!!.
Lite styltiga trummor dock,ger den en chans till efter att nuvarande verre har fått sitt avslut.
Wernis:
Thanx man.Jo jag hittade hans verre på spotifyan,visste dock inte att låten var hans nu vet jag tack.
Helt klart har du en point om att det måste in nåt bryt,har ett på G med oktaverad sång och väldigt rockigt..Typ på det där: I know I know I know I know..Drar det igång med fet trummor och fetbas,vi får se vad det blir..Jag tycker att det låter som en dragning mot "Ted Nugents - Stranglehold" i allafal på basliret.Nåväl,jag får fuska till nåt där - kanske blir två "covrar" i ett bröd så att säga

Dividend:
Ja det finns verrar på spotifyan med stråk.Det låter helt ok det oxå.Funderar på om det skulle gå att lägga in här på de lugnare delarna..hmmm..Man skulle ju kunna skippa en hammond komp del och köra stråk på nån av de lugna,typ efter solot....Gör en test och släng upp här i tråden om du har tid/möjlighet.
Kul att du gillar det,glädjer mig.
Maria:
Ja,jag brukar skriva att det är fritt fram att fälla Norrlandsfuran.
Ibland brukar jag låna ut en nagelfil om det är liiiite synpunkter jag vill ha på nåt

Skämt åsido,fritt fram att tycka till.Det gör KR outstanding.Kul att du gillar min verre Maria,jag skall försöka fixa till ett vettigt slut.God fortsättning till dig också

Tack för alla vänliga kommentarer på denna cover.Nu hoppas jag att fler nappar och spelar in en egen verre av detta.En reggae vore coolt,å en jazz verre Wernis

Mike