Forum > Färdiga produktioner

Freddy Holm- "Haunted"

<< < (5/8) > >>

jonnerstone:
Jomen detta är snyggt. Känns inte lika sökt. Nu passar dessutom rakatata virveln in lite bättre också. Första versen är så där naken och utlämnande så att man får gåshud.

This is the version for me  :lol:

ydderF:
Tack, men va bra då, JS  ;)
Då var inte experimentet helt förgjäves :lol:

Emulator:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 05.01.2011, 13:55:55 ---Jomen detta är snyggt. Känns inte lika sökt. Nu passar dessutom rakatata virveln in lite bättre också. Första versen är så där naken och utlämnande så att man får gåshud.

This is the version for me  :lol:

--- Slut citat ---

+1! greit!

Harmonica mike:
Tjoho Norge.

Låter ju bra det här Freddy.Men jag måste sälla mig till grabbarna om handklappet,det låter inte riktigt "rätt" i en bra låt,tycker sist verren sitter betydligt skönare..Bra lirat och mixat as usual,sången guld.

Handklapp och handklapp:
Jag kan inte påminna mig om nån låt som jag gillar där handklapp är ingrediens..Har inget med din låt att göra utan är en högst personlig reflektion,antar att man är lite genre skadad.
Gillar du handklappet så kör på det,strunta vad vi tycker.Vi kommer ändå inte att köpa plattan,vi drar ned den gratis  här på KR  :P :lol:

Kör så det ryker Freddy.

Såg förresten konserten som Cykeln hade filmat,bra som fasen!!

Mike

equality:
Låter kanon nu! Sejvar den här versionen. Glad att du inte är som Dylan. [off-topic]Kan inte låta bli att tänka på hans sätt där han inte bara vägrar prata mellan låtarna på scen utan också plockar bort låtar till planerade plattor då hans musikerkollegor berömmer honom för dessa. Hans misstänksamhet gjorde att suveräna låtar som Blind Wille McTell och Series of a dream kom ut långt senare på nån Bootleg series.    [/off-topic]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion