Forum > Demolåtar
mahan o Kati ---- TAKE THE 5:25
mahan:
TJOU I JULESTUGAN!
Julafton med mat o dryck
gav våra kompositörer ett litet tryck!
Att komma till jobbet är sak
som får oss att dra i var sin spak.
Komma till tåget, 5:25
känns tråkigt, längtar hem!
LÅTNAMN: RIDING THE 5:25
ARTIST/GRUPP: mahan o KATI
GENRE: JULEPOP
LÅTLÄNGD: 3:12
KOMPOSITÖR: mahan o KATI
TEXT:
EV. MEDVERKANDE: husflugan
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3
Och detta ligger på halvfärdiga så allt e öppet för sågning!
[mp3=200,20,0,left]http://www.johanm.com/mahan/RIDING%20THE%20525.mp3[/mp3]
ALLT GOTT PÅ SLUTET AV GAMLA ÅRET OCH MUCHOS MUSICOS PÅ DET NYA!
HOPPAS VI ALLA KAN HOPAS PÅ GULA WILLAN I FEBRUARI OCH ROPAS:
KONTROLLRUMMET E BÄST!
Bästa julhälsningar från Johan o Kati!
Dividend:
Gillar detta. Vet inte hur jag bäst skall såga, tycker det låter bra.
Tycker trummorna låter bäst av alla instrumenten (bra driv), är det spelat på miditrummorna eller vad är det?
Gillar även melodier (sång och körer), ett litet skärande distgura solo på slutet kanske? :) Finns ju bra i det andra så hade nog passat bra :unsure:
Gurano:
En bra låt för sin genre. Allt Låter bra, bra sång och körer, men jag tycker nog att det blir lite tunnt med stålakkorna - skulle nog tarvas lite tyngre guror.
Ha det gott
Gurano
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 26.12.2010, 00:03:50 ---Gillar detta. Vet inte hur jag bäst skall såga, tycker det låter bra.
Tycker trummorna låter bäst av alla instrumenten (bra driv), är det spelat på miditrummorna eller vad är det?
Gillar även melodier (sång och körer), ett litet skärande distgura solo på slutet kanske? :) Finns ju bra i det andra så hade nog passat bra :unsure:
--- Slut citat ---
tjou Per!
Tack för lyssning o kommentar!
Great att du gillar drumsen, dock en väldigt lätt version med snygg vision. Miditrummor e det som gäller, fick just hemskickat ett nytt set från herr Thomann:
http://www.thomann.de/fi/millenium_mesh_headmps600_edrum_set.htm?sid=f7b90d37fc15b118c63bb6b6848d2c29
Väntar fortfarande på racket och trumhållarna, sen ska det bli ett stormande trummande med Millenium greijs!
Skön fortsättning på julehelgen önskar
JOHAN! :)
Dividend:
Kul! :)
Jag menade förstås setet (som väl matade burken med midi?) du brukade banka på :) Inte nåt annat om det missförstods... Ser snyggt ut på thomannlänken!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida