Forum > Demolåtar

mahan o Kati ---- TAKE THE 5:25

<< < (2/4) > >>

mahan:

--- Citat från: Gurano skrivet 26.12.2010, 00:13:29 ---En bra låt för sin genre. Allt Låter bra, bra sång och körer, men jag tycker nog att det blir lite tunnt med stålakkorna - skulle nog tarvas lite tyngre guror.

Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---
Takkar Göran för kommentar!
Ackena då... du har så rätt, smalt sound, direkt ur ackens eget el-uttag! ;)
Ska testa att dra in dom med Neumann, kankse får men lite mer fläsk på dom stråkarna!

Takk, båkk o go jul!

h.   johan

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 26.12.2010, 00:26:36 ---Kul! :)

Jag menade förstås setet (som väl matade burken med midi?) du brukade banka på :) Inte nåt annat om det missförstods... Ser snyggt ut på thomannlänken!

--- Slut citat ---
Tackar Per! :wub:

Emulator:
god fortsättning =)

Lite för hög sång tycker jag, framförallt är 400-mannakören lite väl framträdande.

Annars låter det bra. Försök att sjunga med så mycket dist i rösten som möjligt -rösten låter som bäst när du gör det.
Sedan skulle nog trummorna må bra av ett lite roligare set kanske, lite fisigt snällljud nu. Kanske bara en varmer kan funka?

Kul att du är igång igen. Inga övriga synpunkter på låt/arr :)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 28.12.2010, 17:30:32 ---god fortsättning =)
Lite för hög sång tycker jag, framförallt är 400-mannakören lite väl framträdande.
Annars låter det bra. Försök att sjunga med så mycket dist i rösten som möjligt -rösten låter som bäst när du gör det.
Sedan skulle nog trummorna må bra av ett lite roligare set kanske, lite fisigt snällljud nu. Kanske bara en varmer kan funka?
Kul att du är igång igen. Inga övriga synpunkter på låt/arr :)

--- Slut citat ---

Tack Emu för goda råd!
Snabblir o snabbmix för att plocka fram låtideén, och alldeles rätt har du på alla pointer, troligtvis kommer allt att liras om, ackena e ju skitklena, inlajnade direkt.
Men kul att låten och sången gillas!

h.  johan

Ola:
Hej Mahan Redigt skön låt du knåppat ihop
det känns som man är på väg hem i raska glada steg  :)
lite elgitarr fiplerier i bakgrunden på slutet av låten kanske skulle sitta fint
om du vill kan jag bidra annars fixar du det nog själv
men som sagt bara hojta

mycket skön låt  :)

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion