Divid: Ja just och börja inhösta cash!

Inget vidare spelat men bara som idepresentation kanske det räcker så länge. Tnx.
Eddi: Vad gör man när det lite tid men inte tillräckligt...? Kunde klippt ut guran fr vers 1 till den sista. Ska fila på jullovet hoppas jag. Tnx.
W: awright!
Rattlet: Härlig formuleringsförmåga du har!

Vet inte om den här är så dribblig. Lite kul att ligga kvar på ett ackord och sen i tredje vändan ta ett annat ackord som i reffen. Skickade en snutt till TV för några år sedan - hörde inte ett smack! Tack för kul kommentar!
HM: Tycker som du att det kan var värt att fånga låtidéerna medan de fortfarande tycks uppstå. Har snart hårddisken full och några olika generationers mp3-spelare. Några idéer har sedan kunna användas. Kloka ord Micke, som alltid från dig och hoppas på att få höra din grymma pipa och lir snart igen!
drloop: Såga på! Mindre slarv på nästa förhoppningsvis. Tnx.
Kornstad: Tack Andréas för vänliga ord. Rätt var det är hör jag av mig till dig igen om assistans.
Tokai: Bra tankar om sångmelodi och ackord. CS gillade jag mycket. Ligger nog mycket i sättningen.
MaxB: Som sagt en mycket slarvig inspelning som första skiss. Tror inte det är nåt reverb på trummorna nu. Somrigt passar bra. Minus tjugo här. Thnx Max!