Jag håller med MArre. Ok, det var dags då att skriva mitt piece de resistance, det bästa inlägg som KR har skådat. Någonsin. OCh det är inte ens ironi

Måste ändå få säga att det inte är elittänkande att klaga på omständigheter i sin omvärld (kvaliten på feed). Den som tar åt sig har ju redan bevisat det som var sagt?
Inget har skrivits som varit på ett sådant sätt som ger andra rätt att lägga locket på.
Vill vi ha ett levande forum BÖR det klagas på allt som kan förbättras. Naturligtvis skiter jag i hur forumet ser ut designmässigt så länge det funkar bra, och jag är demokrat naturligtvis. ALLA skall vara välkomna. Men att majoriteten kommenterar på ett visst sätt är faktiskt ett allvarligt problem för de som vill se forumets, sin egen och allas musikalitet utvecklas.
OCh en sådan kritik hör hemma i en demokrati. Ja, jag skriver nonsenskommentarer jag med ibland ("Schysst låt, funkade nog på 1700-talet"), men alla kan väl inte vara dyngraka hela tiden?

Skall knapra en koffeintablett, och sova lite... Och där var jag ironisk..
edit: Skall tillägga att jag håller med Marre om att konstnärlighet och kreativitet är viktigast på de områden vi behandlar i demoavdelningen. (Mixning och låtskrivande.) Men det handlar alltså även om utveckling, för att kunna ta till sig intryck måste någon annan (iaf i ett kommentarsforum) utsätta den personen för intryck! (Alltså utlåtanden om mixning osv)
Det är liksom ingen kritik egentligen av folket här, eller deras musikalitet vad jag kan se??
Bara det att många personer har försvunnit sedan 2007 Och färre gör faktiskt en sämre soppa ibland... Blir tråkigare när folk babblar istället för att ge

Studio är inte heller kul...
Nä, jag säger inte mer just nu om det här. Risken är att det tolkas som kritik av folket som ägnar mycket tid här, och det är ju inte alls poängen... OCh tråkigt om all kritik skall tolkas så.