Inget fel med en sådan här tråd. Nu gjorde jag lite sånt som inte brukar vara brukligt här, på gott och på ont. Jag satte lite offtopic-koder på saker som inte hör denna topic till. Sedan till saken.
Skinnet är gammalt och gammalmodigt. Vi vet och kan alla funktioner utan och innan. Det kan inte åsidosättas. Ordet gubbar har tagits fram i tråden på kanske lite negativt sätt, men nu är ju faktum att KR inte riktar sig till åldersgrupp "fejsbook" (generaliserat, också gubbar använder fejsbook, med vänliga hälsningar till min far som exempel

). En liten ansiktslyft kanske inte skulle vara helt fel. Jag håller med om det också. Sen till det där slöa, fakta och annat skräp. Skinnet är ett "musikskinn" som limmas på en färdig forumprgramvara. Det fungerade dåligt, och jag fick fixa en hel del för att få det till. Dessutom har jag lagt in cirka 40 "plugins" på detta forum. Varenda ett har krävt manuellt modiferande av detta skinn. Förutom det har jag lagt till en del funktioner på allt detta som jag programmerat själv. Summa summarum: att byta skinn är omöjligt. Omöjöligt för att jag varken har tid eller intresse att använda flere månader i kalendertid på en sådan sak. Att ändra lite grafik här och där skulle bara ge ett oenhetligt resultat. Skulle det finnas en garanti för att vi alla skulle bli lyckligare om jag gjorde det jobbet, no probs! Men jag är inte helt övertygad om att det skulle höja på kvaliteten på detta forum i relatione till den arbetsinsatsen det skulle kräva.
Nä, jag vill nu inte vara negativ till förändringar. Jag tar fortfarande emot konkreta och bra förslag. Men ett "flashigt" och modernt forum blir det här inte. Konkreta små förändringar som ger ett bättre forum, välkomna.
Som ni kanske märkt har jag inte heller varit så jätteaktiv personligen på senaste tiden. Det beror inte på er kära vänner, eller på bristfälligt intresse mot detta forum. Orsakerna är helt personliga, och det kommer en dag då jag är aktivt tillbaka här igen - kanske med fräscha idéer. Men för det senare nämnda finns det absolut inga garantier