I slutet använder jag min nya brusplugg Golden Noise 4 från Crackling Sounds som simulerar ljudet från min dators fläkt! 
För att få till den riktiga hemtrevliga, hemstudiokänslan ungefär som det ibland läggs på vinylknaster på låtar nuförtiden kanske just en sådan nostalgiplugg blir verklighet i framtida (fläktlösa hem-) studior.
I denna låt framgår det med all önskvärd tydlighet hur bra du sjunger. Snygg vändning på slutet med dur i s f moll. Aningen släpigt i min smak och saknar dina annars snygga stick (men jag skall inte säga nåt om stick...). Vilsamt och mycket snygg cello.
Jag har försökt att skaffa en tystare fläkt till min musikdator, men har inte fått fatt i någon som passar min något omoderna pc!
Kan sätta in ett "kylelement" i st f fläkt, men det är tydligen osäkert om den är tillräckligt effektiv, så jag tvekar lite....
Antingen har fläkten väsnats extra mycket när jag spelade in eller har jag placerat micken så att den hörs mer.....? Jag kanske gör om gitarrspåren.
Precis som Tokai var inne på så borde det nog finnas ett stick eller något annat som bryter av. Får se om jag kommer på något lämpligt.
Kanske ett instrumentalparti med stråkar, som sedan ligger med i avslutningen...?
Ja, celloljudet är fint, det tycker jag också.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti