Hade jag valt ett annat nick så hade mina synpunkter på utförandet av testet tagits på allvar. Jag har ganska bra kunskaper om ljudinspelning, signalbehandling eftersom jag har hållt på sen barnsben. Mina kunskaper blir ju inte sämre för att mina åsikter sågas på ett forum. Musiken jag producerar låter ju inte sämre för att jag fått en stämpel på ett oseriöst forum. I verkligheten möter jag inte sån här sandlåda utan där man kritik på ett konstruktivt sätt. Det var för trådskaparens skull jag gav honom tips och inte för min egen. 
E du allvarlig?? Din första kommentar i denna tråd var "
Skillnaden med Claes tester är att han lägger upp tagningar där han spelar felfritt. Ett tips bara 
"
Eddi hade lagt upp några ljudexempel där man skulle rösta på vilket som lät bäst ljudmässigt eftersom han kände sig lite osäker och hade lite svårt för det. Det första du gör är att klanka ner på hans gitarrspel vilket ju inte frågan gällde. Jag har också hållit på med inspelning, signalbehandlig, låtskriveri mm mm sen barnsben. Men aldrig någonsin att jag skulle sätta mig på nån jävla pedistal och bete mig så illa mot nån som kanske vet mindre än mig. Min långa erfarenhet har också gett mig att jag kan bedöma ett ljudmaterial utifrån ljudet utan att behöva bedöma dess musikaliska kvalité (och tvärtom också givetvis). Ibland får man spela in artist/grupp som man tycker suger ordentligt musikaliskt, men som inspelingstekniker så är det bara att bita ihop och försöka krana fram ett så bra ljud som möjligt. Om du nu har så lång erfarenhet så borde du också kunna göra skillnad på ljud och musikaliskt utförande. Din kommentar till Eddi var bara elak och inget annat. Tyvärr så verkar du vara så uppe i din egen fullkomlighet så att du själv inte märker hur elak.
Du har aldrig bevisat på nåt sätt att dina ord är värda att tas på allvar. En person med så lång "erfarnhet" som du påstår att du har borde fan veta bättre än att sparka neråt.
Med tanke på hur många som inte gillar ditt sätt att kommentera så borde det kanske vara en tankeställare om det är dig det är fel på eller om det verkligen är så att det fel på alla oss andra. Om du själv märker att din "ärliga" kommentarer inte uppskattas....varför drar du inte bara härifrån???? Det är ju så uppenbart att du e kvar bara för att tjafsa!!!
Hoppas att alla ni andra som läser detta slutar att bemöta AF's inlägg som bara handlar om att munhuggas och endast svara på dom inlägg som faktiskt är relevanta med innehåll som kan tas på allvar. Det finns ett par enstaka sådana också faktiskt!! Då blir det självsanerande!!