Forum > Färdiga produktioner
Freddy och Guran :Apathetic FD : Maidisch
bow35:
Har svårt för det sjunde ackordet i refrängen tror jag att det är. Det sticker verkligen ut. Spelas första gången 86 sek. Vet du vilket jag menar? Följer inte riktigt min harmonilära iaf.
Ola:
hej eddi
ska kolla in och ev ändra eller byta ljud
Hej larsson
ska kolla in ljudet lite mer
Hej Hm och tack. kul att farbror blues diggar.
det kommer nog mer blues inspelningar från mig inom kort om jag känner mig själv rätt och då hoppas jag på din hjälp.
Hej freddy
jo det blir lite fattigt utan sång. men sångare är det ont om och jag blir nog utslängd om jag börjar att vråla
men om det är någon där ute av rätt virke så är jag mer än villig till samarbete
Hej Bow35
njae inget som känns konstigt med det akordet i min harmonilära men ett bra låt namn :D
seventh chord of the seventh chord :)
tack för era åsikter! vi får se hur det fortlöper med låten
Mvh
Harmonica mike:
Count me in mate count me in :)
Mike
Wernborg:
Verkligen snyggt ihopknåpat. Tycker nog inget direkt saknas i låten, kan riktigt höra Bruce yla lite halvfalskt till detta. Aldrig varit ett fan av galopphårdrock heller, men det är ju inte ditt fel. :D
Riktigt nice gitarrsolo!
Ola:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.12.2010, 21:20:05 ---Count me in mate count me in :)
Mike
--- Slut citat ---
kanon det är bra att veta :)
--- Citat från: Wernborg skrivet 12.12.2010, 21:35:25 ---Verkligen snyggt ihopknåpat. Tycker nog inget direkt saknas i låten, kan riktigt höra Bruce yla lite halvfalskt till detta. Aldrig varit ett fan av galopphårdrock heller, men det är ju inte ditt fel. :D
Riktigt nice gitarrsolo!
--- Slut citat ---
Hej och tack
ja nej det är nog inte mitt fel :D
nu ligger det för mycket gitarrer på för sång. så som nu funkar den som instrummental
tack för att ni tycker till
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida