Forum > Färdiga produktioner
Freddy och Guran :Apathetic FD : Maidisch
freddy:
Fick lite inspiration av denna låt, så jag sjöng lite till den. Kanske inte direkt maiden, är väl ingen bruce direkt :) Men jag återkommer med demo imorgon! Hoppas det är okej. :P
Kornstad:
Snyggt!! Går verkligen inte ta miste på var inspirationen kommit ifrån. :)
Tycker att trummorna ligger en aning högt i volym, bortsett pukorna som jag skulle vilja ha lite mer tryck i.
Speciellt partierna där låten stannar upp och pukorna bygger upp i omgångar. Det låter lite tafatt nu där de knappt kommer fram alls, nästa som om Nicko skäms lite över att banka på skinnen.... Ge honom lite armmuskler där så blir det ännu skönare. B)
Ser fram emot rocksången på denna. Bokat stora bocken Bruce?
Ola:
--- Citat från: freddy skrivet 15.12.2010, 22:00:05 ---Fick lite inspiration av denna låt, så jag sjöng lite till den. Kanske inte direkt maiden, är väl ingen bruce direkt :) Men jag återkommer med demo imorgon! Hoppas det är okej. :P
--- Slut citat ---
Ja vad kul ! mycket spännande och se vad du kokar ihop
du får säga till om du vill ha bort någon gitarr eller vill göra något /n förändring
mvh ola
--- Citat från: Kornstad skrivet 15.12.2010, 22:27:10 ---Snyggt!! Går verkligen inte ta miste på var inspirationen kommit ifrån. :)
Tycker att trummorna ligger en aning högt i volym, bortsett pukorna som jag skulle vilja ha lite mer tryck i.
Speciellt partierna där låten stannar upp och pukorna bygger upp i omgångar. Det låter lite tafatt nu där de knappt kommer fram alls, nästa som om Nicko skäms lite över att banka på skinnen.... Ge honom lite armmuskler där så blir det ännu skönare. B)
Ser fram emot rocksången på denna. Bokat stora bocken Bruce?
--- Slut citat ---
jo det är lite mix jobb kvar.tack för puk tipset.
Ja det ska bli riktigt kul att få höra lite sång men jag tror att stora bocken Bruce e lite upptagen
men vi får se vad freddy har att kommer med.
mvh ola
freddy:
--- Citat från: Guran skrivet 16.12.2010, 10:54:40 ---
du får säga till om du vill ha bort någon gitarr eller vill göra något /n förändring
mvh ola
--- Slut citat ---
Av alla som lyssnat så har ingen sagt något, antar att det inte var någon bra idé :) Tar bort mitt försök, lycka till med låten!
Ola:
--- Citat från: freddy skrivet 16.12.2010, 11:08:03 ---
--- Citat från: Guran skrivet 16.12.2010, 10:54:40 ---
mvh ola
--- Slut citat ---
Av alla som lyssnat så har ingen sagt något, antar att det inte var någon bra idé :) Tar bort mitt försök, lycka till med låten!
--- Slut citat ---
nej jag har inte hunnit lyssna ordentligt än har bara kunnat småfjutta med en lapp. lägg upp den igen eller maila så jag kan lyssna på den
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida