Forum > Demolåtar
Gurano - Fridens
Gurano:
Genre - vet ej, men det är fritt fram att såga/kritisera!
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Fridens.mp3[/mp3]
MaxB:
puttrar på på liknande sätt länge.
i början kändes det som ett intro till ett barnprogram som handlar om finurliga saker.
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.12.2010, 09:01:12 ---puttrar på på liknande sätt länge.
i början kändes det som ett intro till ett barnprogram som handlar om finurliga saker.
--- Slut citat ---
Ja tanken är att det ska puttra tillsammans med lite sång som fyller ut. Puttret ska nog i mångt och mycket ses som bakgrund.
Tack för att du lyssnar!
Hur ligger nivåer mm?
Gurano
MaxB:
Nivåer, hmmm jag upplever att det är en tät matta med många fibrer eller trådar och jag har därför svårt att uppfatta nivåer. Jag noterar att basen går fram i lurar och även vid lyssning med datorhögtarare, så den tycker jag är bra.
Det blir så intensivt för mig med alla instrument hela tiden som gör ungefär samma sak. Har du lyssnat på Peder af Ugglas förresten? Han är raka motsatsen. Har många tomrum lyssnaren lättare involverar sig i.
Skriv gärna upp vilka instrument du har och hur många instrumentspår det innebär. Jag är nyfiken!
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.12.2010, 13:31:26 ---Nivåer, hmmm jag upplever att det är en tät matta med många fibrer eller trådar och jag har därför svårt att uppfatta nivåer. Jag noterar att basen går fram i lurar och även vid lyssning med datorhögtarare, så den tycker jag är bra.
Det blir så intensivt för mig med alla instrument hela tiden som gör ungefär samma sak. Har du lyssnat på Peder af Ugglas förresten? Han är raka motsatsen. Har många tomrum lyssnaren lättare involverar sig i.
Skriv gärna upp vilka instrument du har och hur många instrumentspår det innebär. Jag är nyfiken!
--- Slut citat ---
ja jag har hört P.a.U - helt ok!
Bra att basen är ok. För mig är mina låtelement kala, okomplicerade och enkla att urskilja: den innehåller bara trumma, 1 kompgura, 1 sologura, 1 bas, 1 synth.
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida