Finns Akkerman som en influens eller har du missat honom?
Njae, kan inte säga att jag är så insatt i Akkerman. Jag har egentligen aldrig haft gitarrister som influenser. Hocus Pocus är ju en klassiker annars.
Akkerman har gjort en hel del på gitarren som kan vara värt att lyssna på. Men framför allt hör jag influenser i ditt spel som går igen hos Akkerman (eller om det var tvärtom). Plattan Moving Waves har en hel del av det jag gillar hos honom.
Får kolla upp det.
lars ros hrrmm jag menar wernborgs v godis 
jo men,, kanon gitarr och låt men kanske du skulle ta och hotta upp den lite
blev lite för mycket hiss känsla i mina öron
fast det är inget fel med det iof det rockar bara lite mindre 
bra jobbat
Javisst är arret fruktansvärt. Tack ska du ha.

Hejsan!
En lugn och mjuk låt. Bra spelat och bra för sin genre. I mina öron behövs det en rivig hook som biter, annars blir det, som Guran skrev, lite åt hissmusik till. Tycker oxå att det i början är lite åt dansmusik till, på statshotellet, liksom. Har inget neg att säga om mix - den låter bra i mina öron.
Egentligen inte min typ av mjukjazz, men du kan lira dina instrument.
Ha det gott
Gurano
Tack. En diss av hiss alltså.

Jo för katten in med Helene sjöholm. Som vanligt snygga gitarrfigurer. Lite slarviga ibland så om det är publiceringsdax så kanske du skall lägga om någon av räkorna. Trummorna var lite monotona också. Ett par fills eller lite variation hae inte skadat 
Ringer du Helene så lovar jag att arra om.

Tnx.
Jo, cafe norrköping ringde. de vill ha tillbaka sin signaturmelodi.
Ok. Men jag har inte hockeyfrilla i alla fall.

Jo, cafe norrköping ringde. de vill ha tillbaka sin signaturmelodi.
Hihi..det är jättesnygg melodi här, men är inte lika förtjust i kompet, men..jag är ju allergisk mot allt som kan påminna om dans...b----
Väldigt läcker solo-gitarr här annars, men för mej fel stajl 
/Marre
Jag håller med.

Tänker mig den här typen av sång till din låt. (Sorry.
)
Du får associera hur du vill. Det kan du aldrig ha fel i. Kan nog tom. hålla med lite.
Hur proffsigt som helst. Några trumvariationer och saken är biff. (Pluss ett snyggt slut så klart.) Du skulle lätt kunna försörja dig som studiomusiker (inhyrd till att spela på någons platta) om du inte redan gör det.
Tack, så vänliga ord. Lätt tror jag inte, för det finns inte nån som lätt kan försörja sig som studiogitarrist i Sverige oavsett nivå. Det är lite därför jag har valt att hålla på med musik på hobbynivå. Hade ambitionen en gång i tiden att försöka, men valde trygghet och ekonomi framför kreativitet och otrygghet när jag stod i vägskälet mellan utbildning eller dansbands/coversvängen. Tråkigt kanske man kan tycka men med facit i hand ångrar jag mig inte. Resonerade lite så här: Att spela i ett dansband eller coverband som försörjning tar mig inte framåt när det gäller det jag brinner för när det gäller musik. Att göra egen musik och spela in i studio. Det kan man göra även när man har ett "vanligt" jobb och kanske tom. med större passion då eftersom man inte tröttnar på musik på samma sätt. Visst, rutin och spelvana får man ju inte som sovrumsmusiker, men jag känner själv att det var rätt väg att välja....
Visst, grymt lirat 
Tack.
bra gitarrmusik.. fint ljud du har i guran.
Tack ska du ha.
Jag imponeras och tycker jag hör Jan Akkermans personlighet, i gitarrspelet.
jo det är lite akkerman över låten o gitarrspelet.. bättre betyg kan man inte få av mig
vad gäller gitarrspel
Ok. Akkerman igen. Ska lyssna....
Tack och kul att det funkar ändå.
Charmigt, lite gubbigt varför det tilltalar mig. Slutet lite abrupt på nåt sätt. Nemen skämt åsido detta var riktigt gosigt att lyssna till.

Tack så mycket.
Abrubt slut ja. Ungefär som det brukar sluta för gubbar.

Till en så här imponerande gitarr borde du lägga ner några dagars jobb och göra om resten, kompet är ju lite väl intetsägande. Och slutet? Låter nästan som att det rätta slutet raderats av misstag. Men j-a fin melodi och vackert spel på Flying Ven.
Tänk om du fick spela in den här live med ett band!
Tack för värmande ord. Ja, det kanske finns lite hopp för denna stackars melodi i alla fall.
Jag återkommer säkert till denna framöver, och javisst hade det varit kul att testa den med ett livegäng.