Forum > Färdiga produktioner
Perrra - Magdalena
mahan:
Yessss, you did it! :D
Nu sitter den, utan vidare bästa mixet hittils åxå. Å tänk vad ett liten tonsänkning gjorde gott, nu lyssnar man hjärna på den. :)
TAck frö den!
h. Johan
perrra:
--- Citat från: mahan skrivet 25.05.2007, 02:29:52 ---Yessss, you did it! :D
Nu sitter den, utan vidare bästa mixet hittils åxå. Å tänk vad ett liten tonsänkning gjorde gott, nu lyssnar man hjärna på den. :)
TAck frö den!
h. Johan
--- Slut citat ---
Taaaaack :D
Ja.. jag tycker den blev rätt ball själv faktiskt .. tack tack
/Perrra
Harmonica mike:
Jorå,dansbands chiefen..
Detta håller,hur bra som helst i sin genre..Norrbottens radion(P4:a) är ned lusad med låtar i denna genre som är betydligt sämre arrade/mixade å sjungna..Så Shoot! Skicka till Skara Berra - Perra..
Då är din lycka gjord.
Mvh
Harmonica mike
perrra:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.05.2007, 07:59:35 ---Jorå,dansbands chiefen..
Detta håller,hur bra som helst i sin genre..Norrbottens radion(P4:a) är ned lusad med låtar i denna genre som är betydligt sämre arrade/mixade å sjungna..Så Shoot! Skicka till Skara Berra - Perra..
Då är din lycka gjord.
Mvh
Harmonica mike
--- Slut citat ---
Haha.. "då är din lycka gjord" .. =) Faktum är att jag faktiskt GILLAR sån här musik, även om jag inte kanske lyssnar på det hemma eller gör sånt här på seriös nivå föör ofta. Men jag har iallafall skickat upp den till Warner och EMI så får vi se om dom gillar det ;)
Tack
/Perrra
hawk:
Tjena
alltid kul att lyssna på dina alster då dom ligger väldigt nära det jag själv sysslar med, nåväl låten låter bra tycker jag, stark melodi får jag säga
så det är bara till att försöka få ut den till något modernare dansband
MVH Hawk
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida