Forum > Färdiga produktioner
Perrra - Magdalena
perrra:
--- Citat från: hawk skrivet 25.05.2007, 18:34:47 ---Tjena
alltid kul att lyssna på dina alster då dom ligger väldigt nära det jag själv sysslar med, nåväl låten låter bra tycker jag, stark melodi får jag säga
så det är bara till att försöka få ut den till något modernare dansband
MVH Hawk
--- Slut citat ---
Tack så mkt =)
Jag funderar på att göra lite mer sån här musik.. tycker det blir så skönt gung när det är 140bmp's shuffle =)
åter igen, tack!
/Perrra
popsson:
tjenare.. måste säga att den nyare versionen var mkt bättre... tycker det vra riktigt bra gjort.. keep up the good work.. hör av dej om du e sugen på att skriva schlager musik som kan lyftas fram. =)
perrra:
--- Citat från: popsson skrivet 29.05.2007, 12:17:40 ---tjenare.. måste säga att den nyare versionen var mkt bättre... tycker det vra riktigt bra gjort.. keep up the good work.. hör av dej om du e sugen på att skriva schlager musik som kan lyftas fram. =)
--- Slut citat ---
Tackar tackar =)
Klart jag alltid e intresserad av att få schlager framlyft =) Det är ju grymt med schlager.
Synd bara att hela schlager grejen fullkomligt dött ut av all jävla skitmusik som numera kallas "schlager" .. årets svenska melodifestival va ju ett stort skämt generellt.. vissa bra låtar fanns men av flera 1000 bidrag så låter dom flesta låtarna som ren dynga enligt mig :/
Vi hörs!
/Perrra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida