Forum > Demolåtar

Larsson - moll ska det vara..

<< < (5/16) > >>

Larsson:
mike - det låter kalas,  gillar att du sjunger ut , har du tid & ork får du gärna ta tag i resten med
skitbra feel :)

och didvidend & mike ackord följderna är:
d-dur (kort a-moll), e-moll (kort g-dur) 2 gånger
d-dur, (kort c-dur) , b-moll, c-dur ,(korta g-dur, d-dur,c-dur-b-moll,c-dur)

tror jag fick det rätt nu  :rolleyes:

ska lyssna mer fokuserat,så återkommer jag
skitkul att få hjälp med denna!  :wub:

Harmonica mike:

--- Citat från: Larsson skrivet 03.12.2010, 14:02:15 ---mike - det låter kalas,  gillar att du sjunger ut , har du tid & ork får du gärna ta tag i resten med
skitbra feel :)

och didvidend & mike ackord följderna är:
d-dur (kort a-moll), e-moll (kort g-dur) 2 gånger
d-dur, (kort c-dur) , b-moll, c-dur ,(korta g-dur, d-dur,c-dur-b-moll,c-dur)

tror jag fick det rätt nu  :rolleyes:

ska lyssna mer fokuserat,så återkommer jag
skitkul att få hjälp med denna!  :wub:

--- Slut citat ---

Oki doki  :)

Då fixar jag sången.Lättare för Dividend att lägga sina prylar mot sången kanske,så jag skall stressa på "poeten".Sångaren är cool och klar  :)

Mike

Tokai:
Det funkar bra med cellons långa toner som motvikt till gitarrens enegiska spel, där spelet och soundet för tankarna till PF (i början)
Är det tänkt som instrumentalt? Nej, läser jag ju nu. Så då väntar jag bara på sången. Lite nordiskt vemod finns här också, lite folkton

Ser nu att HMike lagt lite sång, ska lyssna...

Kanonbra!

jonnerstone:
Har precis alldeles idag fått min hemstudio sångduglig igen, och hörde denna låt och blev grymt inspirerad och sjöng in idé jag fick, men såg nu att HM hade hunnit först   :(........ :lol:

Rackarns!!!  :D

Kan ju posta ändå om det e nån som vill höra,såga,mobba,gilla, eller nåt!!

:)

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.12.2010, 15:14:42 ---Tja så här kanske man skulle kunna dra det..kapade låten och körde från 2.25 cirkus to the end
Mike

--- Slut citat ---
Kanon! Skön feeling. Jag tycker inte att du drar ut på tonerna för mycket - tonerna hänger liksom kvar på ett ruskigt rysligt sätt (asså på ett bra sätt) :)
Ser med spänning fram emot en färdig låt

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion