Kontrollrummet

Byta plats på "Nyheter från världen" och "MediaCenter och senaste demolåtarna"?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tbruce

  • Skostorlek: 45
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 354
  • Riktiga syntar har stängningsknapp.
    • Visa profil
Typ ingen läser det som står i "Nyheter från världen". Kolla på visningarna i de forumen, de flesta trådar har summa 0 (noll) visningar, bara en handfull har fler än typ 5. Så, skrota från första sidan eller iaf minska viktighetsgraden lite? :unsure:


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
öh, va?
Tycker de flesta trådar i "nyheter från världen" verkar ha betydligt fler visningar än 5. Du kanske läser svarkolumnen?

edit: men jag tycker att platsbytet är en god idé :)
« Senast ändrad: 22.05.2007, 22:54:33 by Fidden »
blargh


Utloggad tsmalmbe

Typ ingen läser det som står i "Nyheter från världen". Kolla på visningarna i de forumen, de flesta trådar har summa 0 (noll) visningar, bara en handfull har fler än typ 5. Så, skrota från första sidan eller iaf minska viktighetsgraden lite? :unsure:

Hypotes: att beöma viktigheten av de där trådarna  baserat på  visningar är inte relevant eftersom 99% av informationen ligger i rubriken. Alltså, man får den informationen man behöver UTAN att klicka på länken. Så de kommer inte att skrotas.

Det sagt så vill jag citera mig själv från systertråden:

Citera
Hört från backstagen:

Nästa uppdatering kommer att bjuda på lite flere möjligheter för envar att välja vad förstasidan skall innehålla.

Jag kommer fortfarande inte att spekulera om när detta kommer att tass i bruk, men det skall inte ta så länge till hoppas jag. I själva verket så fungerar det redan på testservern... Fidden har ju access dit, så du kan ju som oberoende 3:e part kika in och kommentera om du vill :)

Tbruce, intresserad av att testa? Lägg PM.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Det var som tusan, jag visste inte ens att testservern var i drift fortfarande :)

Får se om jag hittar dit, tror jag har ett bokmärke kvar hemma... (sitter på annat ställe för tillfället)
blargh


Utloggad tsmalmbe

Jo jag har den öppne nu och då, oftast kvällar för att ge möjlighet att betatestare att kolla in nya egenskaper. Och framför allt för att ha  en sandlåda att pyssla i, en grundförutsättning för att kunna göra utveckling öfverhufvudtaget.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad tbruce

  • Skostorlek: 45
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 354
  • Riktiga syntar har stängningsknapp.
    • Visa profil
öh, va?
Tycker de flesta trådar i "nyheter från världen" verkar ha betydligt fler visningar än 5. Du kanske läser svarkolumnen?

edit: men jag tycker att platsbytet är en god idé :)

Förlåt, jag menar RSS-trådarna som hamnar under rubriken "Nyheter från världen" uppe på förstasidan, inte forumdelen "Nyheter från världen"! Bland RSS-trådarna (tre separata forum långt ner) har nästan alla typ 0-3 visningar. Det är dessa jag syftar på!


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
öh, va?
Tycker de flesta trådar i "nyheter från världen" verkar ha betydligt fler visningar än 5. Du kanske läser svarkolumnen?

edit: men jag tycker att platsbytet är en god idé :)

Förlåt, jag menar RSS-trådarna som hamnar under rubriken "Nyheter från världen" uppe på förstasidan, inte forumdelen "Nyheter från världen"! Bland RSS-trådarna (tre separata forum långt ner) har nästan alla typ 0-3 visningar. Det är dessa jag syftar på!

Aaah, nu är jag med... jag har stängt av RSS-prylarna, så det var därför jag inte förstod :)
blargh