Nu har jag också lyssnat. Jag kan bara hålla med aROCKER och säga att trummorna låter riktigt skit. Usch vad dåligt!
Jag är inget fan av den tolkningen heller, fast jag är ju gammal och mossig. =P /JEH
Ålder spelar ingen roll 
Okej, så ålder och musiksmak har inget som helst samband? Den personliga smaken har heller ingen inverkan på hur vi uppfattar låten?
Skönt att du och aROCK är här och upplyser oss om den universella sanningen angående musik då.
Tomtar.
Freddypojken... Generellt sett håller jag med om att ålder inte har något med musiksmak att göra. Jag och säkert du också känner till flera personer som har vart med ett tag men som bara håller sig till s.k. listmusik och den är ju färskvara för dom. Sen finns det ju även unga personer som är genuint musikintresserade och som upptäcker gamla grejor och har dessa som favoriter o.s.v.
Att man som äldre oftast har lyssnat mer på musik och följaktligen känner till flera artister (det finns undantag såklart) så påverkar det naturligtvis att man i vissa fall har kvar sina
favoriter vars bäst-före-datum för längesedan har gått ut.
Enligt min åsikt så gynnar inte musikindustrin som den ser ut idag musikintresserade då det mer än någonsin handlar om att göra musik som den stora massan kan konsumera och då framför man lättillgängligt skval o.s.v. Såklart finns det talang och bra musik även för musiknördar men då på betydligt smalare kanaler än förr...
Ta nu inte detta som någon personligt kritik mot din eller ngn annans musiksmak. Man får tycka om precis vad man vill naturligtvis, detta är bara mina funderingar.

/JEH