Forum > Färdiga produktioner
Gurano - Fly High
Gurano:
Hej HM
kul att du gillar. Ja som du vet så är jag svag för delay och reverb.
Jag råkade förlänga låten nu med hela 1,5 minuter, så nu är låten hela 4 minuter lång.
Funkar förlängningen med det 1a? Länk finns i 1a inlägget.
Ha det
Gurano
Gurano:
Hoppsan!
Missade ditt inlägg MaxB - tackar, man bugar och bockar
Nu är låten förlängd.
Ha det
Gurano
Gurano:
LÅTNAMN: Fly high
ARTIST/GRUPP: G Wertwein
GENRE: Psycedelica
LÅTLÄNGD: 4,15 minuter
KOMPOSITÖR: G Wertwein
PRODUCENT: G Wertwein
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2010 nov
FORMAT: mp3
Hejsan
Ingen respons efter att jag förlängt den med en & halv minut - får väl se den som att det inte finns mer att säga om mix eller annat......nä skämt å sido, det kanske beror på att man har lyssnat sig trött på mina många bidrag? Jag får väl i alla fall se denna som klar (iaf så långt jag kan dra den för tillfället), därav flytten till färdiga demos
Ha det gott
Gurano
Eddi:
Javisst onekligen en nära-PF-upplevelse. Jag har missat kortversionen totalt så jag kan inte säga om den blev bättre eller sämre men det jag hör utan tvivel är att med PF-sång på denna så blir den mer än storartad. Såg att HM efterlyste någon att sjunga till och denna är ju helt exemplarisk för det ändamålet - i dina andra låtar - inte alla - så är det så mycket reverbgura så sång inte får plats men det gör det verkligen i denna. Så uppvakta HM med denna du tycker jag - skulle bli intressant av bara tusan.
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 26.11.2010, 19:50:30 ---Javisst onekligen en nära-PF-upplevelse. Jag har missat kortversionen totalt så jag kan inte säga om den blev bättre eller sämre men det jag hör utan tvivel är att med PF-sång på denna så blir den mer än storartad. Såg att HM efterlyste någon att sjunga till och denna är ju helt exemplarisk för det ändamålet - i dina andra låtar - inte alla - så är det så mycket reverbgura så sång inte får plats men det gör det verkligen i denna. Så uppvakta HM med denna du tycker jag - skulle bli intressant av bara tusan.
--- Slut citat ---
Jo lite PF-sång skulle sitta som ett smeck tror jag oxå, men vi får se om det blir sång över huvudtaget. Men kul att du tycker den är stortartad trots avsaknad av detta ;)
Tack för att du tog dig tid
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida