Forum > Färdiga produktioner

Gurano - Fly High

(1/4) > >>

Gurano:
LÅTNAMN: Fly high
ARTIST/GRUPP: G Wertwein
GENRE: Psycedelica-Flum-Rock
LÅTLÄNGD: 4,15 minuter
KOMPOSITÖR: G Wertwein
PRODUCENT: G Wertwein
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2010 nov
FORMAT: mp3

Ingen respons efter att jag förlängt den med en & halv minut - får väl se den som att det inte finns mer att säga om mix eller annat......nä skämt å sido, det kanske beror på att man har lyssnat sig trött på mina många bidrag? Jag får väl i alla fall se denna som klar (iaf så långt jag kan dra den för tillfället), därav flytten till färdiga demos

Hej
Fick en småtokig idé igår. Kände för att göra en låt som inspirerats av Pink Floyd & U2. Jag tycker att det var svårt att få ett bra ljud. Vad tycker ni om ljudet? och om helheten? Kanske att synthen blev lite flummig, men jag tyckte den var rätt cool :D

Jag vet att det är mycket delay, men det är så jag vill ha det ;)

Sättning:
Trummor
Guror
Bas
Orgel
Synth

Ha det gott
Gurano

Clemens:
Som du skriver coool! :D Schysst sound å mix kan jag tycka..riktigt bra detta! /C

Angrod:
Helshysst! Bra tempo i låten. Dämpad virveltrumma tror jag. Lite mycket ridesymbal för min del, men trummor är ju ett kapitel för sig och smaken delad.
Inte hörde jag nån synth som störde. Men jag kanske tillhör flumgenerationen, som gillar lite flum? :-)

spacetrucker:
JÖSSES va du e produktiv :D Själv är jag mitt i ett datorbyte å får inget gjort alls. Håller på att uppdatera från XP till Windows 7 (64)...
Själva låten då. Pink Floyd var det ja, låter riktigt bra. Gillar mixen och delayn och allting. Lite halvfärdig kan jag väl tycka att den är. Jagmenar så att den tar slut utan att riktigt komma igång... skanar väl ett parti med sång eller nåt.

Space

Marruschkka:
Den här gillar jag :P

Skönt flum och synten gör det där lilla extra.

Snyggt :D

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion