Forum > Färdiga produktioner
Dariuz
freddy:
Håller med övriga här, väldigt bra kommersiell sång. Är det du?
Mixen/produktionen var kanske lite tråkig, hade gärna sett något mer vågat i den så att säga. Nintendo-ljuden på sticket kändes bara fel i min värld, jag tycker också att trummorna lägger fokus på fel sak. Alltså jag gillar den lite märkliga takten, däremot kunde baskagge och virvel lyftas fram som mer dominanta och resten kunde få åka bak lite i ljudbilden, då tror jag det skulle bli lite mer behagligt men ändå samma effekt.
Snyggt jobbat, sången är det viktiga i en produktion av detta slag och den är det hög nivå på!
Kul att höra musik som är någorlunda aktuell här på forumet med, mest bara gamla forna minnen som repeteras annars.
Clemens:
Riktigt bra sång å bra låt..något slätstruken med nuvarande arr..annars snygg mix, trummorna tycker jag inte funkar..stökar på fel sätt tycker jag... men topp på sång å mix...och som freddy säger, sången är oerhört viktig vid pitch..så där är du i hamn..! :)
MaxB:
Trummorna borde från 79 fram till 100 och från 134 fram till 163 samt 190 fram till 220 sekunder ha dubbel fart mot övriga partier med trummor. Det ger en bra variation på trummorna.
Bra röster!
Tokai:
Hej!
Du har en jättebra röst vill jag säga först. Själva låten passerar mig dock obehindrat. Men det är jag det.
Jag tycker inte låten och trumkompet passar så bra ihop. Tror att låten tjänat mer på ett mer vanligt komp.
Med detta komp hade jag velat ha mer typ Beyoncé eller nån manlig motsvarighet.
Bribedant:
Riktigt bra sång. Malm i stämman liksom. En sån där röst som funka som ett instrument. Sjunga rent kan många, sjunga skönt är sällsynt. Ren och detaljerad produktion som går att lyssna på länge utan att kisa med öronen. Det som inte funkar för mig är rytmiken. Alldeles för synkoperad och tillstökad. Och som Hagis påpekade, harmoniska underligheter på ett par ställen.
Men personligen tror jag du har en massa potential inom genren.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida