Kul jag har hört honom erkänna en gång att det inte var han som skrev Purple Rain men att det skulle vara hans farsa har jag aldrig förstått. Han hade ju med någon scen i filmen där han spelar upp karaktärens pappas pianonoter som var otroligt bra - intressant det där.
Tack för snälla ord Fuzz - vi är löjligt stolta över den här produktionen, alla bra idéer suger vi till oss och naturligtvis alla rosor.
Thnx man.
Edit: På kul försökte jag räkna ut hur många gitarrer det är med i denna låt. Jag har tre ackar och tre elguror plus en bas och MaxB har såvitt jag hör tre elguror inalles 10 gitarrer alltså - någon form av rekord för min del i alla fall.
Edit2: Jag glömde ju elkompguran som jag bläddrar med - 11 gitarrer alltså 
Faen vilken schysst reff!!! Gåshuds rysningar där helt klart.Verserna vet jag inte,,något med text/sång,flytet i rytm och låt går förlorat.
Sen halkar det till lite taktmässigt i början av låten/första trumlooparna,sådant får inte hända i en studioprodd 
Enkla missar får ju lyssnaren i dålig stämning direkt,men det ordnar sig när reffen kommer - överdjävligt bra.
Jag hade fixat till texten och startat sången lite tidigare.Alltså,jag vill ju bara ge positiv feed till mina dylantolkarpolare - men det går ju liksom inte - förlåt 
Cool mate!
"Taktmässigt i början" är det trummorna eller nån eller alla andra som halkar?
"Fixa texten" menar du ändra i text eller sjunga annorlunda för att få bättre rytm i sången?
Hehe, 11 gitarrer är svårslaget!

Det är klart att ni skall vara stolta över produktionen och själva låten för det är bra.
Sen att ta synpunkter av KR-nissar kan ju bara göra det ännu bättre, eller? =P
Apropå "otightheten" i introt så har jag nu lyssnat en del och det är fortfarande svårt att avgöra fast jag har en fundering kring
melodigitarren där. Kan det vara så att den av er som spelar är en gitarrist som ligger i framkant i tempo s.a.s. Jag är en sådan själv
nämligen så jag vet hur det är....

Tycker att melodin på vissa ettor är lite för tidig. Ok det är synkoper ibland men på några
bör melodi vara stentight på ettan(18s,25s och 32s). När låten är igång fungerar det bra. Kolla det om ni håller med. /JEH