Tackar! Kul att du gillar trots att du är lite tveksam till vissa element i låten!

Hoppas att du bestämmer dig för att elgurorna är lite läckra i mina medeltida trevanden i alla fall. Jag tycker själv att de är en stämnings/spänningshöjare. Målet är inte att göra en ren medeltida låt, för då kan man eg. lika gärna lyssna på
Joculatores Upsaliensis eller liknande som spelar/sjunger efter originallåtar. På samma sätt är det rätt trist att lyssna på någon som låter som t.ex.
Vivaldi el
Liszt - då kan man lika gärna lyssna på någon kammarorkester som lirar efter deras noter liksom - tja så ser jag på saken

. Målet är att försöka dra en låt/genre lite till och blanda det som ofta inte blandas - vet inte om jag lyckas men jag har roligt på vägen

Du har helt rätt i oboen - ska se över de korta move´sen där - tack för det! och jäpp det finns en kör bakom gurorna. Tänk vilka olika associationsbanor man kan ha; suddagumman och pellepennan hehe, tack för den!
Kul att du liknar min Avatar med Escher - - bilden utgörs eg av min dotter i motljus
Ha det gott och tack för lyss å tyck
Gurano
« Senast ändrad: 21.11.2010, 17:28:58 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!