Kontrollrummet

Gurano & Marruschkka - The show must go on

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
LÅTNAMN: The show must go on
ARTIST/GRUPP: Wertwein & Hedman
GENRE: Pop/Rock
LÅTLÄNGD: 4.09
KOMPOSITÖR: Wertwein
PRODUCENT: Wertwein
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3



Hej igen!
Började på min tisdagslåt igår och nu har jag ett utkast om ni vill tycka till. Basen är nyss lagd å lite darrig - ska kanske lägga om den?? Tacksam för era tankar osv.

Ha det gott
Gurano

« Senast ändrad: 29.12.2010, 01:51:43 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou Gurano!
Nu på tisdag så flyter detta snyggt, allt annat tycks sitta i handsken utom trummorna.... dom imellandelen låter så fruktansvärda och enerverande att mann... Näejmen på trumsidan ska du lägga ner mer jobb för det e på den sidan denna låt lever eller dör. Resten av kompet låter jättebra, snygga gurasound, och ett jättefint solosound!

h.    johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hejsan
Kul att du gillar flytet - funkar rätt bra i mina öron. Men du har rätt i trummorna! Jag är skitdålig på att fixa bra trummor - ibland lyckas jag men då rör det sig bara om ren å skär tur :)
Kul att du gillar soundet oxå. Du skriver inget om nivåer så jag hoppas väl då att de ligger bra i fas med varandra?

Jag ändrade/dämpade dock de stökiga trummorna lite...bara lite - hoppas till det bättre?

Tack för lyss å tyck
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Då skall vi se:

Bra stycke detta Göran,helt klart topp 5 hos mig av dina alster.Kantslaget sitter som gjutet i mixen,resterande trummor vet jag inte hur man skulle förbättra..Kanske låta dom ligga tills nån sångerska/sångare nappar - därefter koppla på Johan/Mahan å hans trummerier.
Låten är bra som  sagt,sång måste dit - då har du en bra låt till.

Hade jag haft inspiration hade jag ylat in nåt,men det är stiltje här än.Blir det full storm så..nja kuling räcker nog fint  :)

Edit: Såg att du ville ha en kommentar om mixen,jorå det funkar fint så här.Det är väl mest trummorna som irriterar lite i ljudbilden.Det platta (läs virvel)soundet gör sig inte riktigt till detta rockiga och sköna alster.

Mike
« Senast ändrad: 11.11.2010, 10:08:48 by Harmonica mike »


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Då skall vi se:
Bra stycke detta Göran,helt klart topp 5 hos mig av dina alster.Kantslaget sitter som gjutet i mixen,resterande trummor vet jag inte hur man skulle förbättra..Kanske låta dom ligga tills nån sångerska/sångare nappar - därefter koppla på Johan/Mahan å hans trummerier.
Låten är bra som  sagt,sång måste dit - då har du en bra låt till.
Hade jag haft inspiration hade jag ylat in nåt,men det är stiltje här än.Blir det full storm så..nja kuling räcker nog fint  :)
Edit: Såg att du ville ha en kommentar om mixen,jorå det funkar fint så här.Det är väl mest trummorna som irriterar lite i ljudbilden.Det platta (läs virvel)soundet gör sig inte riktigt till detta rockiga och sköna alster.
Mike
Tackar - kul att du tycker att den platsar bland topp 5 :)
Jo dessa trummor - Mahan får gärna lägga riktiga trummor - då brukar det bli bra, han kan sin sak :D

Tack för komment HM!
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bra flyt och det hörs mig att färre instrument har trakterats å detta alster vilket gör sig bra i mixen. Gura soundet på solot är överdjä*ligt bra påminner lite om Mike Oldfield i fornstora dagar. Kul att herrarna HM och Johan är smått lyriska de med, anar ett dundercolab här. Må det blåsa upp till styv kuling å de norra gränstrakterna inom kort.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Puffar på riktigt skönt det här. Jag glömmer till och med bort att jag tänkte lyssna efter om jag kan komma med tips på något som kan förbättras. Kommer inte på något. Skönt sound om helheten!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Bra flyt och det hörs mig att färre instrument har trakterats å detta alster vilket gör sig bra i mixen. Gura soundet på solot är överdjä*ligt bra påminner lite om Mike Oldfield i fornstora dagar. Kul att herrarna HM och Johan är smått lyriska de med, anar ett dundercolab här. Må det blåsa upp till styv kuling å de norra gränstrakterna inom kort.
Tackar - roligt att höra. Tycker själv att guraljudet är rätt bra

Puffar på riktigt skönt det här. Jag glömmer till och med bort att jag tänkte lyssna efter om jag kan komma med tips på något som kan förbättras. Kommer inte på något. Skönt sound om helheten!
Kul - tack. Men om du kommer på något så säg till ;)

Tack båda för lyss å komment
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Håkan Nilsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 839
  • I´m a Fender bender from space.
    • Visa profil
Det här var grymt! Jag gillade verkligen orgeln, även om den inte har en framträdande roll. Det är grymt vad bra musik man får höra här.
Varför ska man älska den man ändå aldrig får?
Karin Boye (eller?)


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Det här var grymt! Jag gillade verkligen orgeln, även om den inte har en framträdande roll. Det är grymt vad bra musik man får höra här.
Vad roligt att höra - tack så mycket Håkan  ^_^
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hejsan!
Nu har låten förärats med Marre´s eminenta sång. Tacksam för mixtips.

Ha det gott
Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Marre_The showmustgoon.mp3[/mp3]
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Den här låter skitbra i lurar med Marres röst bra text också. Men i monitorer låter det inte så kul tycker jag. Marre låter utsmetad mellan vänster och höger främst höger är det någon stereowidener du använt? Jag förstår att du har reverbiserat rösten så att den ska passa in i det övriga men det blir för mycket nu. Mitt råd är att dra in Marre till mitten och torrlägga henne rätt så mycket och låta kören finnas i höger vänster med reverb. Musiken sitter bra.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Det är inte en bra inspelning i en studio men det är en skitbra live-känsla från inspelningen i replokalen. Det enda som inte stämmer är körerna som ligger mycket närmare än allt annat. De är inspelade efteråt.  :rolleyes:

Roligt att ni på riktigt låter som ett band i replokalen! Är det nån konsekvent reverb på allt (utom körerna) som ger den feelingen?
« Senast ändrad: 29.11.2010, 23:06:42 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Den här låter skitbra i lurar med Marres röst bra text också. Men i monitorer låter det inte så kul tycker jag. Marre låter utsmetad mellan vänster och höger främst höger är det någon stereowidener du använt? Jag förstår att du har reverbiserat rösten så att den ska passa in i det övriga men det blir för mycket nu. Mitt råd är att dra in Marre till mitten och torrlägga henne rätt så mycket och låta kören finnas i höger vänster med reverb. Musiken sitter bra.
Bra att du säger det, för jag mixar uteslutande i lurar. Jo jag hade lite stereobreddare på mastern, men har nu flyttat in sången lite, tror jag - bättre eller ska den in mer, tycker du?? Leaden har bara pyttelite reverb så det har jag inte ändrat på ännu - kanske funkar nu när sången ligger mer i mitten. Körerna var helt torra men jag la även på pyttelite reverb där med.

Det är inte en bra inspelning i en studio men det är en skitbra live-känsla från inspelningen i replokalen. Det enda som inte stämmer är körerna som ligger mycket närmare än allt annat. De är inspelade efteråt.  :rolleyes:
Roligt att ni på riktigt låter som ett band i replokalen! Är det nån konsekvent reverb på allt (utom körerna) som ger den feelingen?

Om jag kan få det att låta som en skitbra liveinspelning så får jag nog vara nöjd :)
För någon studioinspelning är nog över min förmåga - tycker det blir lyssningsbart bra ändå. Jag la på lite lite reverb på kören.

Tack båda för bra synpunkter
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Javisst nu låter Marre mycket bättre. Någonting händer dock när både lead och körer är på - en komprimering kanske som gör att det stör lite? Körerna ligger lite för mycket i mitten tycker jag och de tål lite mer reverb också, basen är något för hög. Det låter som om jag bara klagar men jag hoppas att du inte ser det på det viset.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Javisst nu låter Marre mycket bättre. Någonting händer dock när både lead och körer är på - en komprimering kanske som gör att det stör lite? Körerna ligger lite för mycket i mitten tycker jag och de tål lite mer reverb också, basen är något för hög. Det låter som om jag bara klagar men jag hoppas att du inte ser det på det viset.
Nä det e lugnt - jag hör detsamma som du när det gäller det där med komprimeringen - har ändrat det nu och tror att jag fått bort det mesta av den där fnurran. Sänkte basen ett snäpp oxå.

/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Mmm nu tror jag det låter bättre lyssnade i lurar denna sena timme. Ska lyssna i monitorerna imorrn.
Du måste berätta hur du får till ditt gura ljud på solot - jag har suttit och trixat en hel del för att hitta det där samtidigt spröda men häftiga soundet. Samma som du slängde in på min låt antar jag.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Tja
Det guraljudet får du med 4 boxar: 1 rätt dos distortion, 1 rätt dos NoiseGate, 1 rätt dos Chorus, 1 rätt dos Reverb och en rätt dos, av Bo Wilson, kopparspunnen vass guramick :)

Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Hej vänner.

Mmmm..Maxb sammanfattade det hela ganska bra,det låter inte som en studioprodd - mera replokal.Det är nog så marigt att få till då man oftast har rätt enkla grejer där.
Reverbet på Marre är lite kort tycker jag.Möjligen är sången lite ojämn i volym,kompressor eller lite automatiseringar fixar biffen.Bra sjunget Marre.

Mike


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Hej vänner.

Mmmm..Maxb sammanfattade det hela ganska bra,det låter inte som en studioprodd - mera replokal.Det är nog så marigt att få till då man oftast har rätt enkla grejer där.
Reverbet på Marre är lite kort tycker jag.Möjligen är sången lite ojämn i volym,kompressor eller lite automatiseringar fixar biffen.Bra sjunget Marre.

Mike

Hej vän och tack Micael :D

När jag hörde den här låten instrumentalt blev jag så förälskad i gitarren, den känns gråtande på nåt sätt, skriker ut sin plåga..förtätad stämning av sorg och melankoli..och där föll jag pladask, vilken låt bara :P

Jag har ofta problem att få till en bra text, så denna gång rådfrågade jag Dividend om hjälp, ville ha in stämningen om en separation, om ilska, uppgivenhet etc. i samband med detta.

Tack Per för hjälpen, jag har nog skrivit en 1/3 själv här i alla fall, men nu blev det så mycket bättre :rolleyes:

Nu är det inte bara sorg och elände, det finns oxå hopp om att gå vidare!

Tack MaxB och Eddi för uppbygglig kritik ang. mix, den är redan så mycket bättre :wub:

Kan man göra mer?

Kram på er alla som engagerar sej, en kanonbra låt det här, och den kan bara bli bättre ju :P


/Marre

https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej vänner.
Mmmm..Maxb sammanfattade det hela ganska bra,det låter inte som en studioprodd - mera replokal.Det är nog så marigt att få till då man oftast har rätt enkla grejer där.
Reverbet på Marre är lite kort tycker jag.Möjligen är sången lite ojämn i volym,kompressor eller lite automatiseringar fixar biffen.Bra sjunget Marre.
Mike
Jo så är det, svårt att få till med enkla grejor + inkompetens vid mixbordet :D. Inte vet väl jag hur man automatiserar ;)
Men det får la duga, som man säger på västkusten.
Nu har jag lagt på en nypa mera reverb på leadsången och lite mera på kören. Men det behövs säkert ännu mera - jag är nog lite feg numer med reverbet, då ni ofta säger att jag använder för mycket, hehe

När jag hörde den här låten instrumentalt blev jag så förälskad i gitarren, den känns gråtande på nåt sätt, skriker ut sin plåga..förtätad stämning av sorg och melankoli..och där föll jag pladask, vilken låt bara :P
Jag har ofta problem att få till en bra text, så denna gång rådfrågade jag Dividend om hjälp, ville ha in stämningen om en separation, om ilska, uppgivenhet etc. i samband med detta.
Tack Per för hjälpen, jag har nog skrivit en 1/3 själv här i alla fall, men nu blev det så mycket bättre :rolleyes:
Nu är det inte bara sorg och elände, det finns oxå hopp om att gå vidare!
Kram på er alla som engagerar sej, en kanonbra låt det här, och den kan bara bli bättre ju :P
/Marre
Jag får tacka för att du tog dig tid att sjunga på min idé. Jag får även tacka Divid för lite textbidrag.

Ha det gott
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Bengan_gbg

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 745
  • Delÿxerockare
    • Visa profil
    • www.bengan.org
Det är bra m collabs. Helt klart! Bland det bättre jag hört från Gurano minsann och Marre gör en fin insats med. Lite klarare ton än man är van från Marre???
-Bengan-
www.bengan.org
www.bengtsterdesign.se


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Det är bra m collabs. Helt klart! Bland det bättre jag hört från Gurano minsann och Marre gör en fin insats med. Lite klarare ton än man är van från Marre???

Antagligen är det så, brukar bli behandlad med diverse reverb och effekter, men kul är det för det mesta ;)

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ja, det är riktigt bra. Guranos bästa vet jag inte om det är, men välcibg bra

Mina öron är söndermixade, efter att har suttit och mixat/skrivit musik i säkert 15-16 timar så, så får återkomma om jag kommer på nåt vettigt att säga.

Nu säger jag bara att det är låter väldigt bra. Texten är kanske lite löjlig och intetsägande, men det sjungs väldigt bra. ;)
Väldigt bra sjunget, refrängen rockar! Kanske lite högt i tonart för marre? :) FÖr mig känns det bara som att hon inte ges utrymme riktigt. Det låter inte ansträngt i den här versionen, men antalet höga noter är färre relativt arret, tycker jag mig höra :)


Gillar väl inte riktigt ljudet på basen. Basgången  är enkel  i versen, men det är nåt som inte stämmer där

Får skriva nåt imorgon...
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Det är bra m collabs. Helt klart! Bland det bättre jag hört från Gurano minsann och Marre gör en fin insats med. Lite klarare ton än man är van från Marre???
Roligt att höra - man tackar! Japp Marre gör det bra här (oxå ;) )
Jag har flera bra låtar som du missat ;) en av mina personliga favoriter är just nu bl.a. Fly High eller Frispel
Fly high: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=24379.0
Frispel: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=23713.0


Ha det gott
Gurano
« Senast ändrad: 01.12.2010, 10:30:11 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
(nåt konstigt)
« Senast ändrad: 01.12.2010, 10:43:07 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Gurano: Tack för lite mer reverb..haha..du som varit så generös med sånt på tidigare mixar, har nu blivit mer sparsam (och det är bara bra!), men tack för att du la på en gnutta nu då..like it;-)


/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Larsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 169
    • Visa profil
    • Larsson´s Musik
hej
skön låt får 90-tals vibbar från basgången, bra refräng
skitbra sång marre, spelet känns lite otight
jag tror att om orgeln skulle följa med & förtydliga ackordbytena
istället för att bara ligga som en rak ton.. så skulle det hela lyfta ännu ett snäpp! :)

/Larsson
:)
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=122284


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
hej
skön låt får 90-tals vibbar från basgången, bra refräng
skitbra sång marre, spelet känns lite otight
jag tror att om orgeln skulle följa med & förtydliga ackordbytena
istället för att bara ligga som en rak ton.. så skulle det hela lyfta ännu ett snäpp! :)
/Larsson :)
Hejsan å kul att du gillar
Jo du har rätt, å jag är medveten om små små otajtheter - å då gäller det nog eg basen på några småställen (några mikrosekunder fel här å var). Men jag tror inte att lösningen är att markera med orgeln - snarare att mer exakt placera några av basens toner. Får se om jag ändrar detta.

Ja visst sjunger Marre bra! :)

Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Larsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 169
    • Visa profil
    • Larsson´s Musik
hej
skön låt får 90-tals vibbar från basgången, bra refräng
skitbra sång marre, spelet känns lite otight
jag tror att om orgeln skulle följa med & förtydliga ackordbytena
istället för att bara ligga som en rak ton.. så skulle det hela lyfta ännu ett snäpp! :)
/Larsson :)
Hejsan å kul att du gillar
Jo du har rätt, å jag är medveten om små små otajtheter - å då gäller det nog eg basen på några småställen (några mikrosekunder fel här å var). Men jag tror inte att lösningen är att markera med orgeln - snarare att mer exakt placera några av basens toner. Får se om jag ändrar detta.

Ja visst sjunger Marre bra! :)

Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera
Gurano


ja det funkar som det är, men för tight kan det aldrig bli! ;)
bra jobbat
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=122284


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
För den intresserade:
Upptäckte att delar av stämmorna var för låga så jag höjde dem ett snäpp. Ny verre i 1a tråden.

Ha det gott
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
hej
skön låt får 90-tals vibbar från basgången, bra refräng
skitbra sång marre, spelet känns lite otight
jag tror att om orgeln skulle följa med & förtydliga ackordbytena
istället för att bara ligga som en rak ton.. så skulle det hela lyfta ännu ett snäpp! :)
/Larsson :)
Hejsan å kul att du gillar
Jo du har rätt, å jag är medveten om små små otajtheter - å då gäller det nog eg basen på några småställen (några mikrosekunder fel här å var). Men jag tror inte att lösningen är att markera med orgeln - snarare att mer exakt placera några av basens toner. Får se om jag ändrar detta.

Ja visst sjunger Marre bra! :)

Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera
Gurano


ja det funkar som det är, men för tight kan det aldrig bli! ;)
bra jobbat

Har glömt att tacka dej för respons Larsson, men bättre sent än aldrig!

Jag är nöjd, men tycker min överstämma skär igenom ibland, annars tok-gillar jag den här låten i sann 90-talsanda :rolleyes:

Såå bra gitarr-ljud här Gurano..mums!

God Jul!!
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Jag lyssnade på översta versionen i tråden. Hoppas det var rätt. Jag skulle vilja ha lite mer reverb på sången i versen. Den blir lite kall som det låter i mina öron. Refrängen är minst 1,5 Db för hög för att passa i mixen, sänk sänk. Men... jättebra låt och bra sjunget av Marre! Se över sången i mixen allt annat låter jättebra!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Nej nej nej håller för en gångs skull inte med Uffe - sången är perfekt - sänk inte - underbart att höra Marre så klar och basen som jag tyckte låg på lite för mycket känns helt ok nu gitarren :wub: suck den är ELEKTRISK och då menar jag inte elgitarr så jäkla bra det låter......
Flytta till FÄRDIGA är mitt råd.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Nu har jag sänkt överstämman lite - så nu ser jag denna som klar!

Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!