Jisses va många goa kommentarer! 
Gott gung här.
Jag hör både Bachman Turner Overdrive och Blue Öyster Cult i denna.
Lite mer sång håller jag med om att det behövs. Och lite mera krisp också.
Bra låt !
Tjou kpinnen!
Att få bli jämförd med BTO och BÖC är nåt som verkligen uppskattas! Okei, har satt lite mer fjong på sången, det där krispet ska jag ännu tänka över. TACK!
Åålrait, nu hör man sången. Kanske borde du skicka honom/henne i bastun innan han/hon börjar lukta 
Gillar skarpt det lugnare partiet 
Och som jag redan nämnde i förra inlägget; snygga guror.
Om jag skall hitt på nåt att invända emot såååå... denna kunde nog med fördel också vara lite mindre polerad tror jag. Nu är det lite Gospel rock över det hela (utom texten förståss). Inget illa med det. T ex Petra var riktigt bra då det begav sig.
Space
Tjou Space o halleluuuja för gospeln!

Har ju haft för ovana att slipa för länge på mixarna och då kan dom mista sin första freschhet. Kul att textmastern har lyssnat på mina svammelord, kanske dom ändå på nåt sätt e begripliga!

Jag tycker du har bättre tryck än hon den där referensen Petra - mycket mer spännande låt också. Kabske ska rösten upp något och kör ála Mahan kan man inte få för mycket av bara. Låt Gurano testa en tung sologura på detta så får vi se vad som händer med dynamiken.
Ball låt 
Tjou Eddi!
Trycket e gött och nu har sången åxå hyvlats upp aningen och om broder Gurano känner för solo så är han välkommen!
Kul att låten gillas! TACK!
Tja Mahan,
Kul att du hittat tillbaka till musiken igen. Låter hårdare än på länge? Hårdrock stundtals här, med dubbelkagge och halvgalopp.
Det enda jag tycker inte lyfter riktigt (tillsammans med övrigt) är trumljudet, trummorna låter bra, men det är lite stelt och livlöst stundtals. Vore nog roligare med akustiska trummor, om man fick önska sig det. Jag tänker mest på cymbaler och så, ride/hihat låter rätt platta och livlösa.
Rock on!
Tjou Fredden!
Och tack för motiverande komment! Ja visst vore det härligt att ha akustiska pannor att skramla på med men utrymmet saknas tyvärr, och så kan det ju tänkas att några dubbelkaggar och mer invecklad galopp kunde bli olirade...

Jag gillar verkligen din stämsång!
Är det autotune eller vad det heter eller fixar du det så här bra utan hjälpmedel?
Tjou MaxB!
Kul att stämmor o sång gillas! Har nångång testat autotune men det låter ju för jäkligt så det enda hjälpmedlet nuförtiden är nog en plugg som heter "Glen Scanlan", men den ska åxå användas med förnuft, annars hörs det åxå outhärdligt! Och det viktigaste är kanske att öva på stämmorna så länge tills dom sitter, känns lite trist ibland men det e slutresultatet som räknas.
Yes! Nu låter det bra!
T A C K!

Ännu en kanonlåt i kontrollrummet. En enda negativ sak som jag tycker; masterkompressionen är för stark, andra tysker säkert att den är lagom. Men jag tycker mycket av trumfläsket går förlorat här. Man kan se det visuellt på soundcloud-filen också. Som en nästan nyklippt gräsmatta. Jävligt bra och rå låt, rå sång, fan anamma!
Tjou Håkan!
Och tack för tyckningen! Kul att du gillar.
Det där med mastrering e ju inte min starkaste sida men jag brukar ställa det så att det sitter gott i eget öra. Sen har jag t. ex i denna låt faktiskt "packat ihop" materialet på nåra lyssnares begäran... så det e nog rätt knepigt det där med smak o tycke. Men det har du rätt i att ju mer kompress dess mindre dynamik, det blir lixåm lite balansgång där.
Är inget hårdrock-fan, så låten är inget som tilltalar mig speciellt,
men du får till ett tungt fint sound! Riktigt bra sång med snygga stämmor
och gitarrspelet är också mycket kompetent! Möjligen kunde basen varit lite
mer framträngande....? Bra mix och prod!
Tjou Asti!
Och tack för lyssning trots att det går ytterom din genre!
Bugar o båkkar för upphöjande ord, ska kolla över basen ännu då
TUSEN TACK ALLIHOPPA FÖR GODA RÅD O VARMA ORD!
SKA KOLLA ÖVER MIXEN ÄNNU EN GÅNG O SÅ TROR JAG LÅTEN LANDAR PÅ FÄRDIGA!
MEN VISSERLIGEN ÄR JAG FORTFARANDE ÖPPEN FÖR IDEÉR OCH KOMMENTARER SÅ SÅGA PÅ!
h. johan