Forum > Demolåtar

mahan - NO RETURN (ny version 11 nov)

<< < (2/5) > >>

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 10.11.2010, 17:29:13 ---WOW, snygga gitarrer, me like :D. Sången är lite svår attuppfatta, kunde kanske vara ett snäpp högre.

Nice "Come back" anyway, kul att du e tillbaka

Space

--- Slut citat ---
Tjou Space!
Nog känns det bra att äntligen ha nåt att slänga upp... inte kasta upp
Gurorna med good old V-amp, you know, och sången med good old .... No-amp :lol:
Tackar för comeback mottagningen o lyzzningen!

h.  johan

mahan:

--- Citat från: Gurano skrivet 10.11.2010, 17:31:00 ---Bra gung - och bra nivåer på instrumenten hos mig, tycker jag nog. Tycker dock att du skulle behöva en tung gura som dra tunga solon.

--- Slut citat ---
Tjou Göran!
Du har så innerligt rätt... läst mina tankar... om nån känner för att lägga lite solo så e de bara att hoijta till! Min soolografi räcker inte till för att låta gött i denna låt... har pröööövat! :D

Kul att det annars gillas, takk o båkk för lyzzning o kommentar!

h.  johan

clavinova:
Kyllärokki!
Gillades skarpt här, minner mycket om mina 70-talsfavoriter. Du är sjukt bra på stämsång! Läggs som favorit alla gånger!

Memma!

Dividend:
Bra rock det här. Mixat också bra, kanske rösten litegrann upp? Som nån sa. (Hade inte tänkt på det annars.)

Skön röjare det här. Kan du inte göra ett kr-släpp "Best of Mahan" som man kan få rösta på.

Cheers, och kokosnöten måste ju vara med, och så några till som jag inte minns vad de hette.

Rattlesnake:
Snygg och stilren rock. Lite högre sång önskar jag med. Gillar låten skarpt, får lite associationer till the Who i 70-talstappning av harmonierna och stämsången. Sticken är riktigt bra och lagom brytande. Snyggt sångvibrato på slutet av "return".

Det hörs ett editeringsklick vid 3:00, i övrigt tycker jag det låter väldigt färdigt. Lite klent mastrad kanske? Tror att det finns utrymme för lite mera limiter om du vill skjuta upp volymen, den känns inte pressad i ljudet ännu.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion