Forum > Färdiga produktioner

Per Rosqvist - The Four Chinese Seasons

<< < (2/4) > >>

Emulator:
special thanks :( vem titulerade den ;)

hah, nejdå :) tvungen att försölsa min ungdom på jobbet, men skall föröska lyssna.

Och du vet, det är aldrig det som man själv gillar bäst som faller andra i smaken :D

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 22.05.2007, 21:06:46 ---special thanks :( vem titulerade den ;)

--- Slut citat ---

"De kinesiska årstiderna",,, alltså det ovan står kvar sen våren var det enda som existerade. Skall ändra. Skriver en credits-lista när alla 4 är färdiga. ;) Thanks emu!

--- Citera ---hah, nejdå :) tvungen att försölsa min ungdom på jobbet, men skall föröska lyssna.

Och du vet, det är aldrig det som man själv gillar bäst som faller andra i smaken :D

--- Slut citat ---

Förmodligen är det så. SPeciellt är det väl så att det beror på person vad person gillar ;) Jag kan inte säga att dessa stycken som jag komponerar strukturen på på 5 minuter, och sen en halvtimme - timme av donande står särskilt högt på min lista.
Usch! "Vilka banala tramserier jag håller på med", hörde jag nån röst säga när jag hörde hur dansant våren var ;) (Eller nåt i den stilen på kinesiska förstås  :rolleyes:). Gillar den dock nu. Mycket. :)

1up: Tack, ja du sa att det lät mer rakt på sak som någon trackermodul från när jag var tonåring. Och det kan nog stämma.

HN: Tack. Det stökiga ogillas av de flesta, men är lite som jag komponerar. Kräver några lyssningar kanske....?

Tack för feed från alla!

1up:
You're welcome. ;)

Det är ju BRA!

Emulator:
TRÅDKAPNING!

Som allmänt dryg person tog jag mig friheten att klippa ihop vår och sommar i ProTools, och jag tycker att det är så de skalla vnjutas. Våren är lite mer yster och dramatisk, fåglar kommer i stora lass från afrika och bråkar, snön smälter, aprilstormarna drar fram.
När allting ordnar sig på slutet finns livfull energi kvar.

Sommar känns mer torr och varm, lite mer säker. Ljusgröna trädkronor, böljande gräs.

I all sin enkelthet blir detta lika lyssningsbart som din övriga musik, men den slår inte an samma strängar som dina mer suggestiva och mörka alster gör. Detta gör det inte sämre, bara annorlunda.

Jag slänger dit länken och tar givetvis bort den ögonaböj om du vill :D gillar du, så släng upp i första rutan och jag tar bort detta .)

www.perfectbounce.se/varosommar.mp3

Dividend:

NU FINNS DET EN HÖST OCKSÅ! Allt är klart förutom att vintern kanske skall smyckas lite, och det är inte heller klart varför jag är så pantad att jag svarar på inlägg med bokstäver som är JÄTTESTORA!!!
(Din länk inkopierad överst ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion